Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ



НАКАЗ

 

29.05.98 №205
Про затвердження
Правил сертифікації організацій
з технічного обслуговування
авіаційної техніки

   З метою забезпечення безпеки польотів та льотної придатності повітряних суден згідно з Повітряним кодексом України та на виконання Указу Президента України від 15.01.98 №17/98 "Про невідкладні заходи щодо забезпечення безпеки авіації України", Указу Президента України від 11.06.97 №531/97 "Про заходи щодо впорядкування державного регулювання діяльності цивильної авіації в Україні"

НАКАЗУЮ:

   1. Затвердити Правила сертифікації організацій з технічного обслуговування авіаційної техніки (далі - Правила), що додаються.

   2. Державному департаменту авіаційного транспорту України:

      2.1. Зареєструвати зазначені Правила в Міністерстві юстиції України в установленому чинним законодавством порядку.

      2.2. Довести Правила до відома всіх експлуатантів та організацій з технічного обслуговування цивільної авіаційної техніки України.

   3. Організаціям, які здійснюють технічне обслуговування і мають Сертифікат організації з технічного обслуговування або Сертифікат експлуатанта, необхідно привести свої структури і документацію у відповідність до вимог цих Правил у шестимісячний термін з дня введення в дію та узгодити їх з Укравіацією.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку