Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

8.3.7. До початку експлуатації слід укласти угоду між Укравіатрансом та представниками тих органів державної влади, які відповідають за ЦА держави реєстрації ПС про відповідальність за забезпечення безпеки польотів та збереження льотної придатності ПС.

8.4. Оренда ПС України експлуатантами інших держав зі зміною реєстрації ПС

8.4.1. Якщо ПС, зареєстроване в Україні, орендується експлуатантом іншої держави з виключенням з реєстру, то орендар надає в Укравіатранс письмову згоду державного повноважного органу цієї держави на включення ПС в її реєстр та обов'язок виключення з реєстру після закінчення строку договору.

8.4.2. В разі виключення ПС з реєстру України в договорі про оренду слід розмежувати міру відповідальності орендаря та орендодавця за підтримання льотної придатності ПС України. Для цього в договорі оренди визначається порядок інспектування льотної та технічної експлуатації ПС України в іншій державі.

8.5. Оренда ПС, що його зареєстровано в Україні експлуатантами України

8.5.1. Якщо один експлуатант України орендує ПС (як з екіпажем, так і без екіпажу) у іншого експлуатанта України, це повинно бути відображено в спеціальних експлуатаційних положеннях сертифікатів обох експлуатантів з урахуванням у відображенні можливих умов оренди та з чітким зазначенням того, хто (орендар або орендодавець) і якою мірою несе відповідальність за виконання чинних вимог та правил експлуатації орендовуваних ПС.

8.5.2. В разі передачі ПС і льотного складу в оренду, за наявності договору оренди, ПС і льотний склад одночасно вилучаються відділом сертифікації експлуатантів зі спеціальних експлуатаційних положень до Сертифіката орендодавця та долучаються до спеціальних експлуатаційних положень орендаря, в порядку, визначеному у підрозділу 5.7 цих Правил.

8.6. Обмін повітряними суднами

8.6.1. Обмін повітряними суднами між експлуатантами здійснюється для виключення випадків зриву запланованих експлуатантом внутрішніх, міжнародних польотів та авіаційних робіт.

8.6.2. В разі, якщо експлуатант України складає договір обміну ПС з іншим експлуатантом, в договорі на рівні суттєвих умов повинна бути відображена відповідальність сторін за ПС, екіпаж, ТО та всі види відповідальності, які підлягають обов'язковому авіаційному страхуванню.

8.6.3. Відповідальність сторін слід відобразити в СЕП (частина "F") Сертифіката експлуатанта, який виконує експлуатацію ПС. СЕП (частина "F") видається згідно цих Правил.

8.7. Фрахтування ПС, спільне використання кодів

8.7.1. В разі, якщо експлуатант України склав договір про фрахтування ПС або спільне використання кодів, він повинен узгодити положення договору в Укравіатрансу згідно з чинними положеннями. Виконання польотів без узгодження зазначеного договору заборонено.

8.7.2. До спільного використання кодів відносяться всі форми співробітництва, які передбачені документами Міжнародної організації цивільної авіації, в тому числі Последствия совместного использования кодов авиакомпании (ІКАО, циркуляр 269-АТ/110), включаючи використання трилітерного позивного іншого експлуатанта.

8.7.3. В разі фрахтування українского ПС замовником іншої держави зі зміною базування ПС Укравіатранс проводить сертифікацію лінійної бази ТО та періодичний нагляд за діяльністю експлуатанта.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку