Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

б) підготовка членів екіпажу;

в) льотна придатність ПС та виконання ТО;

г) диспетчерське обслуговування та ОПР;

ґ) графік роботи льотного екіпажу та членів екіпажу;

д) визначення у договорі оренди обов"язків сторін щодо забезпечення пожежної безпеки орендованого ПС;

е) наявність договору про ТО;

ж) наявність документації для льотної та технічної експлуатації;

з) наявність технічних засобів, обладнання, пристроїв, спеціалістів та лабораторій для ТО ПС і обслуговування пасажирів;

8.2.6. Крім цього, від експлуатанта слід вимагати надання зобов`язань про те, що:

а) ПС буде експлуатуватися відповідно до державних авіаційних вимог, а також вимог, правил та норм держави-реєстрації, керівництв та інструкцій експлуатанта, а також до вимог цих Правил;

б) в договорі про оренду або лізинг слід передбачити витрати на сертифікацію іноземного ПС за нормами льотної придатності, чинними в Україні, якщо Україна не прийняла норм льотної придатності, розроблених іншою державою, а також витрати на інспектування відповідно до цих Правилами - як на землі, так і в польоті, за рахунок орендодавця або орендаря, в тому числі - витрати на підготовку авіаційного персоналу Укравіатрансу, в разі делегування Україні повноважень щодо підтримки льотної придатності згідно з угодою.

8.3. Оренда ПС України, які зареєстровані в Україні експлуатантами інших держав

8.3.1. При передачі ПС для роботи за кордон експлуатант повинен узгодити договір в Укравіатрансу.

8.3.2. Укравіатранс повинна провести перевірку експлуатаційних можливостей іноземного експлуатанта.

8.3.3. У договорі оренди крім вимог, які обумовлені Законом про оренду, слід передбачити:

а) права та умови контролю інспекторськими органами країни реєстрації ПС і країни експлуатанта за дотриманням вимог, правил та норм експлуатації ПС, наявністю свідоцтв та допусків у членів екіпажу і авіаційних спеціалістів, які здійснюють експлуатацію ПС;

б) витрати на інспектування експлуатанта як на землі, так і в польоті;

в) обов'язкове інформування Укравіатрансу про використання орендованих ПС орендодавцем;

г) обов'язкове забезпечення коштами екіпажів (готівкою або у спосіб одержання їх за договором у незалежних фінансових органах, абож шляхом відповідного страхового покриття), які вилітають за межі України на роботу за договором оренди, щоб вони мали можливість повернути ПС з екіпажем в Україну у випадку порушення контракту та неспроможності орендаря забезпечити повернення;

ґ) залучення лідеровщика тієї країни, де виконуються польоти на місцевих повітряних лініях, якщо є потреба.

8.3.4. В разі виявлення порушень орендарем вимог цих Правил вживаються заходи, передбачені цими Правилами, а якщо орендар не буде спроможний їх виконувати, то інспекторські органи вживають заходів, передбачених чинним законодавством України, і вносять пропозиції Укравіатрансу та орендарю (орендодавцю) про припинення договору оренди.

8.3.5. Відповідальність за безпечну експлуатацію зданих в оренду ПС без екіпажів експлуатанту іншої держави обумовлюється в договорі оренди, який повинен відповідати стандартам та рекомендаціям Міжнародної організації цивільної авіації і національному законодавству обох держав.

8.3.6. До початку експлуатації ПС орендар повинен підтвердити наявність свідоцтв на експлуатацію ПС у членів екіпажу та авіаційних спеціалістів, які забезпечують технічну експлуатацію ПС і наявність відповідного обладнання.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку