Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

8.1.3. Розмежування повноважень з забезпечення безпеки польотів та підтримання льотної придатності встановлюється у відповідній угоді між авіаційними повноважними органами держав.

8.1.4. Договори оренди, фрахту, обміну ПС та спільного використання кодів між юридичними особами України та іноземної держави повинні відповідати чинному законодавству України, міжурядовим договорам (угодам) про повітряні сполучення, положенням Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, пов'язаним з нею додаткам та обов'язково узгоджуються Укравіатрансом.

8.1.5. ПС цивільної авіації України у разі здавання в оренду експлуатанту іншої держави не виключаються з реєстру цивільних повітряних суден України, якщо закони країни орендаря не вимагають цього.

В такому випадку укладається угода між представниками тих органів державної влади, які відповідають за ЦА держави реєстрації ПС, та експлуатанта про розподіл відповідальності за безпеку польотів та підтримання льотної придатності.

8.1.6. У договорі про оренду або лізинг, обмін ПС та спільне використання кодів договірні сторони забезпечують страховий захист шляхом страхування ПС, екіпажів та відповідальності перевізників перед пасажирами та третіми особами.

8.1.7. З метою забезпечення безпеки польотів, Укравіатранс надає дозвіл на виліт українських ПС за межі України на роботу за договором оренди або лізингу після узгодження цього договору.

8.2. Оренда ПС, що його зареєстровано в іншій державі

8.2.1. При зверненні за сертифікатом експлуатант, що орендує ПС, зареєстроване в іноземній державі, повинен подати відомості про:

а) тип ПС та його серійний номер;

б) назву та адресу зареєстрованого власника (орендодавця) ПС;

в) державу реєстрації, реєстраційні позначки;

г) посвідчення про придатність до польотів цивільних ПС та письмове підтвердження зареєстрованого власника (особи, яка діє від його імені), про те, що дане ПС повністю відповідає вимогам до льотної придатності держави реєстрації;

ґ) довідку з зазначенням назви, адреси та з підписом орендаря або особи, що відповідає за використання орендованого ПС, яка підтверджує, що сторони договору оренди повністю беруть на себе обов'язки, які випливають із застосовуваних правил;

д) копію договору оренди ПС.

8.2.2. Заявник може подати заявку на внесення в СЕП орендованих ПС, що зареєстровані в іншій державі, за умов:

а) наявності укладення угоди між Укравіатрансом та представниками тих органів державної влади, які відповідають за ЦА держави реєстрації ПС про відповідальність за забезпечення безпеки польотів та збереження льотної придатності ПС. При цьому експлуатанту необхідно забезпечити одержання Сертифіката типу цього ПС в Україні;

б) наявності визнання документа іноземної держави про придатність цивільного ПС до польотів відповідно до Повітряного кодексу України та чинних авіаційних правил.

8.2.3. За договором оренди ПС деякі функції та обов`язки держави реєстрації ПС можуть передаватися державі експлуатанта ПС, якщо між авіаційними повноважними органами держав укладена відповідна угода. При цьому держава реєстрації звільняється від відповідальності щодо переданих функцій та обов"язків.

8.2.4. ПС, яке зареєстроване в іноземній державі, у разі продажу або передачі в оренду експлуатанту України повинно бути допущено до експлуатації у відповідності з чинним законодавством.

8.2.5. При видачі Сертифіката експлуатанта ретельно перевіряються зобов'язання сторін договору про оренду на предмет достатності їх для забезпечення безпечної експлуатації. Зокрема, слід звернути увагу на зобов'язання сторін з таких питань:

а) видача Сертифіката члену льотного екіпажу;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку