Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

в) випадки неповідомлення Укравіатрансу про авіаційні події;

г) незадовільна організація ТО ПС;

ґ) профілактика авіаційних подій, що проводиться Укравіатрансом.

7.5.2. Позапланове інспектування проводиться за програмою, яка формується залежно від причини проведення інспектування.

7.5.3. Оформлення результатів інспектування

7.5.3.1. Результати інспектування оформляються в акті позапланової інспекції з обов'язковим наданням висновку та рекомендацій щодо усунення недоліків і терміном виконання.

7.5.3.2. Акт позапланового інспектування передається експлуатанту для усунення явищ, які спричинили зауваження, та в Укравіатранс для контролю виконання Комплексного плану перевірок і зберігання в міжсертифікаційній справі експлуатанта.

7.6. Заходи інспекторських органів за результатами інспектування

7.6.1. Результати інспектування доводяться до експлуатанта та керівництва Укравіатрансу з оформленням акта.

7.6.2. Експлуатанту направляється інспекторське розпорядження із зазначенням терміну, наданого на усунення виявлених недоліків.

7.6.3. Якщо перевірка виявить, що власник Сертифіката експлуатанта порушив сертифікаційні вимоги або умови, а також положення, обумовлені Сертифікатом експлуатанта, відмовився від них або не в змозі їх додержуватися та підтримувати їх, то інспектор повинен негайно скласти акт про виправлення виявлених недоліків та поставити експлуатанту вимогу вжити заходів щодо їх усунення в межах встановленого терміну. Якщо експлуатант не усуне недоліки у встановлені строки, то інспектору належить інформувати про це керівництво Укравіатрансу, при цьому рекомендувати вдатися до заходів впливу.

7.6.4. В тих випадках, коли інспектор вважає, що вимоги безпеки потребують вжиття негайних дій, він повинен затримати виконання польотів, відмінити розпорядження керівного складу експлуатанта, якщо вони суттєво суперечать вимогам безпеки польотів, і негайно доповісти керівництву Укравіатрансу інформацію про загрозу безпеці польотів для прийняття потрібного рішення.

Експлуатант повинен надати інспектору потрібні засоби зв'язку.

7.6.5. В разі необґрунтованої затримки виконання польотів, відміни вказівок керівного складу експлуатанта інспектор несе відповідальність згідно с чинним законодавством.

7.6.6. Крім зазначеного вище, Укравіатранс може:

а) призупинити дію Посвідчення про придатність до польотів цивільного ПС у разі порушення вимог правил видачі посвідчень про придатність або незабезпечення безпеки польотів згідно з вимогами Правил видачі, продовження строку дії та припинення чинності Посвідчень про придатність до польотів цивільних повітряних суден України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.03.94 №115 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 5.05.94 за № 65/274;

б) вжити інших заходів відповідно до чинного законодавства України для організації польотів та їх забезпечення згідно з нормативними актами та правилами.

7.6.7. Експлуатант може оскаржити дії інспектора Укравіатрансу шляхом направлення в Укравіатранс відповідної заяви та документів що підтверджують неправильність дій, або актів.

8. ОРЕНДА, ФРАХТУВАННЯ, ОБМІН ПОВІТРЯНИХ СУДЕН ТА СПІЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ КОДІВ

8.1. Загальні положення

8.1.1. Повітряне судно, під час видачі Сертифіката експлуатанта, повинно бути внесено в СЕП (частина "В-1") експлуатанта, який його орендує. В цьому випадку у разі подання звернення на отримання Сертифіката експлуатанта слід представити копії відповідних договорів про оренду, а при видачі сертифіката слід враховуватися умови їх оренди.

8.1.2. Оренда іноземних ПС (оренда ПС, зареєстрованих в одній державі експлуатантами іншої держави) має суттєві особливості, пов'язані з потрібою чітко визначити, яка зі сторін (орендодавець або орендар) несе відповідальність за безпеку експлуатації та льотну придатність ПС, слід визначити у договорі оренди обов`язки сторін та правила держав, що застосовуються.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку