Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

7.4.1.2. При проведенні інспектування виконання робіт на пероні в інших державах інспектор докладно роз'яснює відповідним керівникам аеропорту, що його метою є перевірка якості обслуговування ПС експлуатанта та його відповідність сертифікаційним авіаційним вимогам та правилам цивільної авіації держави експлуатанта.

7.4.1.3. Інспекторський склад Укравіатрансу та регіональні інспектори здійснюють перевірки згідно з Комплексним графіком, який затверджено Головою Укравіатрансу.

7.4.2. Ці перевірки провадяться без попередження експлуатанта та включають вибіркове інспектування ПС і екіпажів з метою визначення наявності та відповідності вимогам такої документації:

а) Сертифікат експлуатанта;

б) свідоцтво про реєстрацію ПС;

в) посвідчення про придатність до польотів ПС;

г) дозвіл на радіообладнання;

ґ) свідоцтва льотного складу та обслуговуючого персоналу екіпажу ПС;

д) Керівництво з льотної експлуатації ПС;

е) інструкція з виконання польотів, технологія взаємодії служб, що забезпечують польоти;

є) бортовий журнал;

ж) аеронавігаційна документація;

з) всі види обов'язкового авіаційного страхування;

и) інші документи, які регламентують організацію та виконання польотів.

7.4.2.1. Інспекційні перевірки на пероні дають можливість інспектору оцінити методи і процедури експлуатанта, які останній використовує для виконання регламентованих авіаційних вимог, що стосуються таких аспектів:

а) склад льотного екіпажу, посвідчення або свідоцтва і кваліфікаційна відповідність чинним вимогам (щодо певних ПС, аеродромів та маршрутів);

б) організація ОПР;

в) метеоінформація (у випадках, передбачених Наставлением по метеорологическому обеспечению гражданской авиации СССР, затвердженим Держкомгідрометом СРСР 27.12.89 р. и МЦА СРСР 03.01.90, наявність польотної метеорологічної документації);

г) порядок завантаження ПС;

ґ) розрахунки маси і центрування;

д) порядок заправлення;

е) експлуатаційна надійність ПС;

є) порядок наземного обслуговування;

ж) обладнання пасажирського салону, обслуговування пасажирів та їхня безпека;

з) готовність аварійно-рятувальних підрозділів надати допомогу у випадку виникнення аварійної обстановки в аеропорту;

ї) готовність та дії пожежної охорони з гасіння та евакуації людей у разі пожежі в аеропорту.

7.4.3. Оформлення результатів інспектування

7.4.3.1. Результати інспектування оформлюються в акті інспекції перону з обов'язковим висновком та рекомендаціями щодо усунення недоліків і терміном виконання.

7.4.3.2. Акт інспекції перону передається експлуатанту для усунення зауважень та в Укравіатранс для контролю виконання Комплексного плану перевірок і зберігання в міжсертифікаційній справі експлуатанта.

7.5. Позапланове інспектування

7.5.1. Підставою для проведення позапланової інспекторської перевірки експлуатанта можуть бути такі обставини:

а) інформація про зниження рівня безпеки авіації;

б) повторення фактів авіаційних подій;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку