Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

7.3.13. Інспектування в польоті

7.3.13.1. Належить проконтролювати:

а) відповідність забезпечення виконання польоту до встановлених вимог;

б) загальні методи забезпечення безпеки у пасажирському салоні, включаючи застережні заходи в зоні борт-кухні, придатність і використання місць для сидіння бортпровідників та правильність користування обладнанням, а також розміщення ручного вантажу, усунення безладдя в салоні, обслуговування пасажирів та виконання вказівки "пристебнути ремені безпеки - не палити";

в) знання бортпровідниками місць розміщення та використання аварійного обладнання, застосування різних аварійних правил і методів, а також те, чи вони мають належну підготовку в галузі використання аварійного обладнання та чи набули вміння користуватися переносними вогнегасниками, а також дотримання ними відповідного порядку дій.

7.3.13.2. Після завершення кожного інспекційного польоту за маршрутом інспектор повинен обговорити з командиром ПС і відповідними членами екіпажу результати інспекції - як на предмет позитивних, так і негативних сторін.

7.3.14. Післяпольотне інспектування

При здійсненні післяпольотного інспектування слід звернути увагу на:

а) використання відповідних післяпольотних контрольних переліків;

б) повідомлення про експлуатаційну придатність ПС і реєстрацію цих повідомлень в бортовому журналі;

в) контроль за виконанням вимог КЛЕ, Керівництва з завантаження;

г) заповнення командиром ПС і членами екіпажу бортового журналу, завдання на політ та інших польотних документів;

ґ) складання відповідних звітів про такі інциденти, як небезпечне зближення, зіткнення з птахами, удари блискавки та інші незвичайні явища, які впливають на безпеку польотів;

д) відповідність наданого приміщення і часу та умов фактичного відпочинку вимогам, що пред'являються, в тих місцях, де зупинка запланована для відпочинку екіпажу;

е) аналіз помилок, здійснення заходів, які спрямовані на допомогу екіпажу в підготовці до наступного польоту, якщо стоянка проміжна.

7.3.15. Оформлення результатів інспектування

7.3.15.1. Результати інспектування оформлюються в акті інспектування на маршруті з обов'язковими висновком та рекомендаціями щодо усунення недоліків і зазначенням терміну виконання.

7.3.15.2. Акт інспектування на маршруті передається експлуатанту для усунення зауважень та в Укравіатранс для контролю виконання Комплексного плану перевірок і зберігання в міжсертифікаційній справі експлуатанта.

7.4. Інспектування перону

7.4.1. Інспектування перону включає в себе інспектування організації та виконання робіт, які проводяться в місцях відправлення, транзиту та прибуття, а також на аеродромах тимчасового базування.

7.4.1.1. Інспектор повинен відрекомендуватися відповідним офіційним особам аеропорту та повідомити їх про свій намір провести інспекцію (у встановлених державними органами випадках - надати запит про дозвіл на відвідування перону, зон, де розміщені органи управління з забезпечення безпеки, митниця та еміграційні служби).

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку