Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Належне ведення і зберігання такої документації згідно з правилами, які до неї застосовуються.

7.2.11. Документація виконання польотів та льотна документація

7.2.11.1. Для визначення відповідності вимогам, що пред'являються, підтвердження виконання встановлених експлуатантом вимог, правил та процедур слід вивчити достатню кількість польотів, документів з завантаження та з центрування, звітних документів про паливо та мастила, бортжурналів ПС, дозволів на виконання польотів, журналів бортрадистів та штурманів, рейсових журналів, розшифрувань засобів польотної інформації; відповідність КЛЕ кожного типу ПС, яке є в наявності у експлуатанта, до контрольного екземпляра, що є в Укравіатрансу, всіх інших, пов'язаних з виконанням польоту, документів, та підготувати відповідні матеріали для прийняття рішення про подальшу чинність Сертифіката.

7.2.12. Документація ТО ПС

7.2.12.1. Цю документацію потрібно вивчати для того, щоб упевнитися, що ТО кожного ПС проводиться відповідно до керівництва експлуатанта з ТО і відповідає державним авіаційним вимогам та правилам. Слід перевіряти своєчасність проведення ТО, капітального ремонту або заміни обладнання та інше. Основною метою вивчення такої документації є визначення того, чи веде експлуатант зазначену в правилах облікову документацію та чи вона відповідає вимогам, чи вірно вона складена та чи зберігається протягом установленого періоду.

7.2.13. Контроль організації льотної роботи та забезпечення безпеки польотів охоплює:

а) стан безпеки польотів, наявність та ефективність профілактичних заходів, стан розслідування авіаційних подій;

б) ефективність діяльності перших керівників льотної, інженерно-авіаційної служби та інспектора з безпеки польотів;

в) стан виконавчої дисципліни в галузі реалізації профілактичних заходів та розпоряджень Укравіції;

г) стан професійної навчальної роботи, системи та якість доведення інформації з безпеки польотів до особового складу;

ґ) стан виконання положень керівництва з організації льотної роботи щодо підготовки, перевірки, допуску до польотів льотного складу та контролю за їх виконанням.

7.2.14. Контроль за організацією інженерно-технічного забезпечення

7.2.14.1. При перевірці контролю якості ТО необхідно упевнитися, що:

а) система контролю за якістю ТО та його керівник відповідають вимогам Укравіатрансу;

б) документація з обліку та аналізу якості ТО ведеться згідно зі встановленим порядком;

в) аналізи якості складаються регулярно та доводяться до інженерно-технічного персоналу;

г) профілактичні заходи розроблюються та здійснюються своєчасно;

ґ) фактична якість ТО підтримується на належному рівні.

7.2.14.2. Інспектування підготовки персоналу

Інспектор перевіряє:

а) терміни дії Сертифікатів, що їх має персонал, доповнень до них (кваліфікаційних позначок) та допусків до ТО, а також відповідність наданих сертифікатами прав тій роботі, яка фактично виконується кожним фахівцем;

б) відповідність підготовки спеціалістів вимогам нормативних документів ЦА;

в) наявність та виконання планів підвищення кваліфікації інженерно-технічного персоналу, оволодіння суміжними професіями, перепідготовки на нову АТ, забезпечення планів заявками та договорами;

г) наявність програм підвищення кваліфікації та вивчення нових методів ТО на власній учбовій базі і повноту їхнього змісту, оснащення учбових класів для проведення такої підготовки;

ґ) вибірково - збереження (підтримання) у інженерно-технічного персоналу належного рівня знань та практичних навиків з ТО тих типів ПС, що розглядаються.

7.2.14.3. Пересувні механізми та засоби перевіряються на відповідність вимогам, приписаним функціям протипожежної безпеки і техніки безпеки. До них належать: паливозаправники, засоби живлення, кисневі пересувні установки, протипожежні засоби, засоби проти обмерзання та інші механізми.

7.2.14.4. Відповідальний інспектор перевіряє КТО на предмет повноти, відповідності до сучасного технічного рівня та доступності для використання. Він також повинен упевнитися в ефективності та своєчасності внесення поправок, а також у тому, що вся інформація, з питань збереження льотної придатності ПС, яка підготовлена виготовлювачем і зацікавленими державами, швидко поширюється серед тих, хто має в ній потребу.

7.2.14.5. За документацією, яка регламентує ТО, необхідно перевірити:

а) наявність узгоджених з Укравіатрансом КТО або відповідних нормативних документів з питань ремонту ПС типу, що розглядаються в цій організації, порядок та своєчасність внесення в них змін і доповнень;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку