Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

ї) зміни в документації експлуатанта, що пройшла узгодження в Укравіатрансу;

й) зміни компонування ПС, які проведені.

7. НАГЛЯД ЗА ЕКСПЛУАТАНТАМИ, ЯКІ МАЮТЬ СЕРТИФІКАТ

7.1. Організація інспектування

7.1.1. Інспектування експлуатантів здійснюється згідно з Комплексним графіком, що затверджений Головою Укравіатрансу, з урахуванням перевірки підготовки до виконання сезонних авіаційних робіт.

Інспектори, які уповноважені здійснювати такий контроль, повинні мати посвідчення встановленого зразка та завдання.

7.1.2. Періодичність інспектування

7.1.2.1. Залежно від виду інспектування періодичність проведення будь-яких інспекцій встановлюється нижче:

а) базових об'єктів - один раз на рік;

б) на маршрутах - один раз на шість місяців;

в) перону - один раз на шість місяців;

г) представництв - один раз на шість місяців.

7.1.2.2. Зазначена періодичність інспектування рішенням Укравіатрансу може бути змінена залежно від обсягів та різноманітності польотів експлуатанта, а також чисельності інспекторського складу (в поточний період) та осіб, які можуть виконувати інспекторські функції.

7.1.2.3. Періодичність інспектування, що регламентована підпунктом 7.1.4.1 цих Правил, забезпечується штатними інспекторами Укравіатрансу.

7.1.3. Питання, які охоплюються всіма видами періодичного або вибіркового контролю, повинні розглядатись згідно з підрозділом 5.4 цих Правил.

7.2. Інспектування базових об'єктів

7.2.1. Інспектування базових об'єктів повинне проводитися на основній базі експлуатанта і в усіх службах, які забезпечують його польоти.

7.2.2. Метою інспектування є оцінка відповідності базових об'єктів експлуатанта поставленим вимогам для забезпечення безпеки авіації, а також діючим правилам і нормам.

7.2.3. Перед проведенням інспектування базових об'єктів інспектори повинні уважно вивчити керівництва та інструкції експлуатанта, в тому числі з виконання польотів, ТО і підготовки персоналу, взаємодії служб, які забезпечують польоти.

7.2.4. Основною метою вивчення керівництв та інструкцій є визначення того, чи в них включені ті відповідні вимоги для співробітників експлуатанта, які дозволяють їм правильно виконувати свої обов'язки.

7.2.5. В ході інспектування також повинна бути визначена своєчасність поширювання серед відповідного персоналу потрібної для виконання його обов'язків інформації з забезпечення безпеки авіації.

7.2.6. Після прибуття на об'єкти, які належать експлуатанту, інспектор повинен відрекомендуватися керівникам, показати їм своє посвідчення, довести план проведення інспекції об'єктів експлуатанта та заходів з забезпечення безпеки польотів.

7.2.7. В ході інспектування для підтвердження виконання встановлених процедур, вимог, правил та практичних методів, які вживаються в різних галузях управління, здійснення польотів, ТО та підготовки персоналу, інспектори повинні керуватися виключно положеннями відповідних державних авіаційних вимог.

7.2.8. При проведенні інспектування базових об'єктів забезпечення польотів ПС інспекторам потрібно переконатися в тому, що будівлі, включаючи ангари, цехи і майстерні з ТО, адміністративні приміщення, зони УПР та радіотехнічного забезпечення польотів, проведення технічних робіт, підготовки кадрів та інші об'єкти мають відповідне оснащення, успішно функціонують, придатні для виконання передбачених завдань і повністю відповідають державним авіаційним вимогам та нормам, які визначають їхню придатність до експлуатації, а також вимогам з охорони навколишнього середовища та пожежної безпеки.

7.2.9. Аналіз програми підготовки персоналу

7.2.9.1. Для того, щоб пересвідчитися в точності і відповідності програм до сучасних вимог, інспектор вивчає документи, що мають відношення до програми льотної і наземної підготовки авіаспеціалістів.

7.2.9.2. Для оцінки змісту програми наземної підготовки, а також ефективності в роботі інструкторів інспектор повинен в процесі перевірки простежити за рядом етапів здійснення цієї програми.

7.2.10. Документація підготовки персоналу

7.2.10.1. Інспектор повинен переконатися в тому, що стосовно кожного спеціаліста експлуатанта, якому треба пройти підготовку з ТО, льотну або наземну підготовку, підготовку на тренажерах, в галузі аварійних заходів або УПР, є відповідна документація, яка підтверджує, що відповідне навчання за програмою підготовки персоналу було проведено у відповідності з вимогами та в зазначені строки.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку