Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

6.6.2. Експлуатант повинен розробити відповідні процедури та зміни до Керівництва з виконання польотів, Керівництва з регулювання ТО та узгодити їх в Укравіатрансу.

6.6.3. Експлуатант повинен розробити спеціальну документацію чи документацію зі спеціальними позначками з планування, організації польотів та підготовки ПС для виконання зазначених польотів.

6.6.4. Експлуатант повинен організувати окремий облік зазначених у пункті 6.6.1 польотів.

6.6.5. Експлуатант повинен провести розрахунки маршрутів ETOPS та узгодити їх в Укравіатрансу.

6.6.6. Експлуатант повинен мати достатній досвід виконання зазначених польотів.

6.6.7. В разі відсутності досвіду польотів підвищеної дальності експлуатант повинен мати досвід виконання звичайних польотів на цих маршрутах. В цьому випадку польоти здійснюються під постійним контролем Укравіатрансу до того часу, доки не буде повної впевненості в здатності експлуатанта виконувати ці польоти безпечно без контролю Укравіатрансу.

6.6.8. Допуск експлуатанта та ПС до виконання зазначених польотів здійснюється з оформленням СЕП (частина "В", або "В-1").

6.6.9. Для отримання дозволу на виконання польотів потрібно подати до Укравіатрансу заявку та розроблені експлуатантом документи, зазначені в пунктах 6.6.2, 6.6.3 цих Правил.

6.6.10. Після розгляду заявки та доданих до неї документів комісія Укравіатрансу перевіряє систему організації польотів, достатність підготовки авіаційного персоналу, служб з забезпечення польотів та ПС на право виконання зазначених польотів

6.7. Вимоги до ПС

6.7.1. Експлуатант повинен використовувати тільки ті ПС, які мають чинні Сертифікати льотної придатності.

6.7.2. Експлуатант повинен використовувати ПС згідно з нормами і обмеженнями ЕД.

6.7.3. В разі використання ПС з відхиленнями від затвердженої типової конструкції експлуатант повинен узгодити такі відхилення в Укравіатрансу з наступним внесенням змін до Керівництва з виконання польотів та Керівництва з регулювання ТО. Використане ПС з неузгодженими змінами заборонено.

6.7.4. Польоти пошкоджених ПС або з виявленими несправностями можливі тільки при оформленні СЕП (частина "Е") та Сертифіката льотної придатності експериментальної категорії, крім випадків, які передбачені ЕД та MEL.

6.7.5. Додаткові технічні вимоги до ПС установлюються Укравіатрансом на основі додатків до Конвенції про Міжнародну організацію цивільної авіації (Чикаго, 1944 рік).

6.8. Повідомлення в Укравіатранс

6.8.1. Експлуатант повинен інформувати Укравіатранс про:

а) авіаційні події та інциденти - згідно з Положенням про службове розслідування авіаційних подій на території України, затвердженим наказом Укравіатрансу від 28.11.95 №262 ПРАП-95 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції 17 січня 1996 р. № 27/1052;

б) експлуатаційні перешкоди - згідно зі встановленими строками;

в) наліт кожного ПС - раз на квартал;

г) виконані роботи по періодичному ТО - раз на квартал.

в тижневий термін - про:

ґ) плани здійснення нових регулярних, нерегулярних, чартерних авіаційних перевезень;

д) зміни типу та кількості ПС, що експлуатуються;

е) будь-які зміни льотного складу;

є) зміни майнових відносин за договорами, на підставі яких виданий Сертифікат експлуатанта;

ж) зміни у складі фахівців керівного складу, який пройшов узгодження в Укравіатрансу;

з) зміни договорів, на підставі яких виданий Сертифікат експлуатанта або зміни спеціальних експлуатаційних положень;

и) зміни структури управління;

і) зміни установчих документів;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку