Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

6.5. Вимоги до експлуатанта, який виконує міжнародні польоти

6.5.1. При виконанні міжнародних польотів крім вимог, які викладені в підрозділах 6.1-6.4 цих Правил, експлуатант повинен виконувати вимоги, що зазначені в цьому підрозділі.

6.5.2. Експлуатант повинен встановити систему якості та призначити відповідального керівника з якості, який керує забезпеченням відповідності та достатності процедур, потрібних для забезпечення практики безпечної експлуатації і льотної придатності ПС. Керування відповідністю повинно включати систему зворотного зв'язку з відповідальною особою за якість для прийняття, за потреби, коригувальних дій.

6.5.2.1. Система якості та кандидатура керівника, відповідального за питання якості, повинні бути погоджені з Укравіатрансом.

6.5.2.2. Система якості повинна включати програму забезпечення якості, яка містить процедури, розроблені для забезпечення експлуатації згідно з встановленими вимогами, стандартами та процедурами.

6.5.2.3. Система якості повинна бути описана у відповідних документах експлуатанта.

6.5.3. Експлуатант повинен мати персонал, який пройшов підготовку для виконання міжнародних польотів за програмами, затвердженими Укравіатрансом.

6.5.3.1. Екіпажі, які виконують міжнародні польоти, повинні бути підготовлені за граничним для даного типу ПС метеомінімумом.

6.5.4. Командир повітряного судна повинен мати вік не більш ніж 60 років.

6.5.5. Експлуатант повинен мати власну перевізну документацію, укладену згідно з вимогами Укравіатрансу.

6.5.6. Експлуатант, який виконує пасажирські перевезення, повинен забезпечити відповідний рівень сервісу пасажирів.

6.5.7. Експлуатант, який виконує регулярні перевезення, повинен забезпечити відповідний рівень резервування ПС та льотного складу.

6.5.8. Експлуатант повинен відшкодувати страхові ризики та надати страхові поліси, поліси перестрахування та договори на страхування ПС, відповідальності перед третіми особами, пасажирів та вантажу, екіпажів у відповідності з чинним законодавством України та регіонами виконання польотів.

6.5.9. Якщо експлуатант виконує міжнародні польоти, то він повинен передбачити проведення ТО в аеропорту іншої країни своїми представниками або шляхом укладення договору з організацією цивільної авіації, що має представництво в такому аеропорті.

6.5.10. ТО ПС, що виконують польоти на МПЛ, повинно виконуватися таким чином:

а) ТО ПС в базових (вильоту), проміжних та закордонних аеропортах повинно виконуватись згідно з чинними регламентами та технологіями інженерно-технічним персоналом, який має чинні допуски до самостійного обслуговування даного типу авіаційної техніки;

б) ТО ПС в базовому аеропорту повинно забезпечувати безпеку та високу регульованість польотів, що виконуються;

в) польоти в закордонні аеропорти, які не мають інженерно-технічного персоналу, допущеного до самостійного обслуговування даного типу ПС, без бригади інженерно-технічного персоналу у складі екіпажу заборонені;

г) склад технічних бригад (кількість та категорії фахівців) визначається наказом керівника експлуатанта.

6.5.10.1. Відповідальність за організацію інженерно-авіаційного забезпечення польотів на МПЛ покладається на керівника інженерно-авіаційної служби того експлуатанта, ПС якого виконує міжнародні польоти.

6.5.11. Для виконання польотів через Північну Атлантику (в зоні MNPS), з підвищеною точністю підтримання вертикального ешелонування (RVSM) та з іншими обмеженнями, експлуатант повинен забезпечити обладнання ПС спеціальним обладнанням, відповідну підготовку льотного складу для виконання зазначених польотів.

Експлуатанти допускаються до виконання зазначених польотів після додаткової перевірки з внесенням змін до СЕП (частина "В", або "В-1").

6.6. Виконання польотів підвищеної дальності на літаках з двома двигунами (ETOPS)

6.6.1. Якщо експлуатант планує виконання польотів підвищеної дальності, то він повинен забезпечити наявність відповідно підготовлених ПС, авіаційного персоналу та персоналу з планування та забезпечення польотів.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку