Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

5.8.2.2. Якщо чинність Сертифіката експлуатанта призупинена або він анульований, то експлуатант здає в триденний строк Сертифікат експлуатанта та всі СЕП в Укравіатранс, не чекаючи на повідомлення.

6. ВИМОГИ ДО ЕКСПЛУАТАНТА

6.1. Загальні вимоги

6.1.1. Головна контора експлуатанта повинна знаходитися в Україні.

6.1.2. Основною діяльністю експлуатанта повинні бути повітряні перевезення і/або авіаційні роботи. Діяльність може бути пов'язана з будь-якою іншою формою професійної експлуатації ПС (ремонтом або технічним обслуговуванням ПС) чи надання послуг у галузі авіації.

6.1.3. Експлуатант повинен мати достатню фінансово-економічну спроможність для забезпечення всіх аспектів безпеки авіації та підтримання льотної придатності ПС, утримання та забезпечення потрібного авіаційного та інфраструктурного персоналу, забезпечення фінансових обов'язків за всіма договорами та зі страхування, з урахуванням можливого періоду роботи зі збитками.

6.1.4. Експлуатанту, який пропонує авіаційні послуги, потрібно бути власником (чи мати в оперативному управлінні) не менш як одного повітряного судна транспортної категорії, або одного повітряного судна транспортної категорії на підставі договору про довгострокову, не менш ніж 3 роки, оренду ПС (на момент видачі сертифіката).

6.1.5. Експлуатант повинен мати набір служб, що укомплектовані згідно зі штатним розписом фахівцями відповідної спеціальної підготовки, необхідної для здійснення технологічних процесів виробничої діяльності в галузі льотної, технічної експлуатації та здійснення авіаційних робіт і повітряних перевезень, відповідно до встановлених у цивільній авіації вимог, та мати такі види забезпечення:

а) правове;

б) фінансово-економічне;

в) матеріально-технічне;

г) льотної експлуатації;

ґ) інженерно-авіаційне;

д) управління повітряним рухом;

е) штурманське;

є) аеронавігаційне;

ж) метеорологічне;

з) аеродромне;

и) комерційне;

і) страхове;

ї) авіаційної безпеки;

й) режимне;

к) медичне;

л) управління виробництвом;

м) пошукове і аварійно-рятувальне;

н) протипожежне;

о) прикордонного, митного та санітарно-епідеміологічного контролю (при виконанні міжнародних польотів).

6.1.6 Такі види забезпечення, як правове, фінансово-економічне, льотної експлуатації, інженерно-авіаційне та управління виробництвом є ознаками експлуатанта і тому здійснюються безпосередньо експлуатантом.

6.1.7 Інші види забезпечень можуть здійснюватись як безпосередньо експлуатантом, так і за договорами, що укладені з юридичними особами, які мають право на таке забезпечення і володіють відповідним сертифікатом Укравіатрансу.

6.1.8. Експлуатант повинен розробити та узгодити з Укравіатрансом документацію, яка регламентує:

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку