Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

5.5.1. Після закінчення перевірок і оформлення всіх належнних документів за результатами сертифікаційної перевірки Голова Укравіатрансу за поданням Комісії приймає рішення щодо видачі Сертифіката експлуатанта .

5.5.2. Директор Укравіатрансу підписує Сертифікат експлуатанта (додаток 4 до цих Правил) та СЕП (додатки 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 до цих Правил).

5.5.3. Спеціальні експлуатаційні положення складаються з таких частин:

Частина A - Дозвіл на підготовку авіаційного персоналу (додаток 5 до цих Правил);
Частина B - Використання повітряних суден (додаток 6 до цих Правил);
Частина B-1 - Використання орендованих повітряних суден (додаток 7 до цих Правил);
Частина D - Дозвіл на договірне технічне обслуговування ПС (додаток 8 до цих Правил);
Частина Е - Дозвіл на виконання перегінних польотів (додаток 9 до цих Правил);
Частина G - Дозвіл на виконання демонстраційних польотів (додаток 10 до цих Правил);
Частина F - Обмін повітряними суднами (додаток 11 цих Правил).

Примітка: Частина A СЕП - Дозвіл на підготовку авіаційного персоналу видається згідно з окремим Рішенням Укравіатрансу;

5.5.4. Сертифікат експлуатанта видається вперше на один рік, з правом виконання польотів в межах України та міжнародних польотів (тільки в межах СНД).

5.5.4.1. Голова Укравіатрансу може прийняти рішення про дострокове надання права на виконання міжнародних польотів (за межі СНД) в разі наявності у експлуатанта відповідно підготовлених ПС, екіпажів, організаційної структури та досвідченого персоналу для організації зазначених польотів та забезпечення БП в попередній період роботи.

5.5.5. Сертифікат експлуатанта видається керівнику експлуатанта або особі, яка ним уповноважена.

5.5.6. Після одержання Сертифіката експлуатанта тому дозволяється розпочати виконання польотів згідно з вимогами законодавства України про цивільну авіацію, правилами та обмеженнями, що є в доданих до Сертифіката СЕП.

5.5.7. Після одержання Сертифіката експлуатант повинен отримати трилітерний умовний позивний ІКАО для виконання міжнародних польотів згідно з процедурою, яку визначає Укравіатранс, а також оформити адресу АФТН згідно з вимогами п.2.1.2.3 документа ІКАО DOC 4444-RAC/501.

5.5.8. Після закінчення терміну сертифіката сам Сертифікат та всі СЕП експлуатант повинен повернути протягом тижня в Укравіатранс, не чекаючи повідомлень, де вони зберігаються в архіві протягом 3-х років.

5.6. Продовження терміну дії Сертифіката експлуатанта

5.6.1. Продовження терміну дії Сертифіката здійснюється за заявкою експлуатанта, яку він повинен подати не менш ніж за три місяці до закінчення терміну чинності.

5.6.1.1. В разі подання заявки пізніше від вказаного в пункті 5.6.1 цих Правил терміну Укравіатранс не гарантує продовження строку дії Сертифіката експлуатанта до строку закінчення його чинності.

5.6.1.2. Експлуатант повинен подати заявку не пізніше 1-го року після закінчення строку його дії.

5.6.2. Експлуатант надає всю потрібну інформацію згідно з пунктом 5.2.1 цих Правил та з урахуванням змін, що сталися.

5.6.3. Експлуатант повинен надати докладний звіт про аналіз стану безпеки польотів з детальним дослідженням чинників і причин, які спричинили відхилення від норм, та інформацією щодо вжиття профілактичних заходів з запобігання аварійності, а також з використання ЗОК, та про наліт годин за кожним типом ПС.

5.6.4. Укравіатранс може відхилити заявку від експлуатанта на продовження Сертифіката експлуатанта, якщо траплялися неодноразово випадки тимчасового призупинення чинності Сертифіката експлуатанта за останні два міжсертифікаційних періоди.

5.6.5. Процедура прийому та розгляду заявки проходить згідно з підрозділом 5.2 цих Правил.

5.6.6. В разі відхилення заявки з будь-яких причин, окрім тих, що зазначені у пункті 5.6.4 цих Правил, заявник може повторно подати заявку на загальних підставах.

5.6.7. Укравіатрансом проводиться сертифікаційна перевірка, що охоплює всі аспекти діяльності експлуатанта.

5.6.8. Дія Сертифіката експлуатанта продовжується на строк до двох років залежно від рішення, яке прийняте Комісією.

5.6.9. Якщо експлуатант має допущені до міжнародних польотів ПС, командно-керівний склад, який набув достатньої професійної підготовки та досвіду роботи, отримав трилітерні та телефонні умовні позначення ІКАО, створив у повному обсязі власну перевізну документацію, то Сертифікат експлуатанта продовжується з наданням права виконання міжнародних польотів.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку