Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

б) фінансово-економічні ресурси, які забезпечують спроможність заявника підтримувати належний рівень безпеки авіації;

в) відповідні підрозділи, персонал, обладнання, споруди, документацію та інше, необхідне для забезпечення польотів і перевезень, засоби зв'язку, достатній штат персоналу;

г) ПС, які призначені для виконання перевезень і на які оформлено чинні сертифікати придатності до польотів.

При цьому розглядаються такі питання:

- чи забезпечується експлуатація ПС у згоді з вимогами щодо завантаження та здійснення контролю за нею;

- чи відповідають обрані види польотів, повітряні траси, аеродроми типам ПС;

- чи забезпечується відповідне ТО ПС та рівень підготовки особового складу ІАС згідно з чинними вимогами, нормативними актами і правилами ТО;

- чи обладнані ПС відповідними приладами або обладнанням для виконання передбачуваних перевезень;

ґ) достатню кількість підготовлених льотних екіпажів для виконання запропонованих польотів без порушень тривалості робочого часу;

д) можливість забезпечити рівень послуг, який відповідає потребам або попиту, та враховує громадські інтереси;

е) потенційні можливості для виконання запропонованих польотів та безпечного здійснення польотів з урахуванням тих ресурсів, що їх має експлуатант;

а також - чи заявник:

є) визначив географічні регіони для нерегулярних перевезень, проведення авіаційних робіт, обрав ті маршрути для регулярних перевезень,

ж) запропонував авіаперевезення, що не суперечать двостороннім або багатостороннім угодам зі врегулювання питань правил виконання польотів, частот зв'язку та іншим угодам, які уклала держава;

з) визначив коло обов'язків, відповідальність керівного складу і основного виконавчого персоналу;

и) придатний, як потенційний експлуатант, для безпечного здійснення запропонованих польотів, тобто розглядається організаційна структура експлуатанта, досвід та рівень професійної підготовки фахівців, що займають керівні посади і відповідають за безпеку польотів, а також інші посади, які, на думку заявника, є важливими у виробничій діяльності підприємства.

5.3.2. Під час попереднього оцінювання заявки експлуатанта Укравіатранс визначає відповідність кандидатур кваліфікаційним вимогам та відсутність у них порушень, які мають вплив на безпеку польотів:

а) керівника експлуатанта, його заступників;

б) керівних працівників та фахівців підрозділів, що забезпечують безпеку авіації та якість робіт.

5.3.3. Під час попереднього оцінювання заявки, з метою визначення виконання експлуатантом вимог до нього при організації своєї діяльності, згідно з розділом 6 цих Правил, Укравіатранс повинен:

а) отримати бізнес-план заявника на найближчі 2 роки (копії договорів про фінансово-комерційне співробітництво тощо);

б) проінформувати експлуатанта про процедури сертифікації, вимоги та іншу документацію, у відповідності з якими будуть оцінюватись можливості заявника;

в) провести попереднє оцінювання системи якості;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку