Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

4.2. Відповідальність держави та експлуатанта

4.2.1. Як відповідний орган авіаційного транспорту України, так і експлуатант несуть відповідальність за безпечне здійснення польотів згідно з чинним законодавством України.

4.2.2. При виконанні міжнародних польотів відповідний орган авіаційного транспорту України несе відповідальність згідно з визнаними або укладеними міжнародними конвенціями, угодами та домовленостями, а також у відповідності з чинним законодавством України, що регулює діяльність ЦА.

4.3. Відповідальність експлуатанта

4.3.1. Експлуатант несе відповідальність за:

а) виконання всіх вимог, правил, положень, що регулюють діяльність ЦА;

б) безпечне здійснення польотів;

в) забезпечення АБ;

г) здійснення організації контролю надійності АТ, з метою подальшого використання результатів контролю для підтримання льотної придатності ПС та усунення причин відмов АТ;

ґ) наявність усіх видів обов'язкового авіаційного страхування ;

д) високий рівень професійної підготовки, перепідготовки, кваліфікації авіаційного персоналу, який забезпечує безпеку польотів;

е) забезпечення охорони і повного збереження державної таємниці та конфіденційності інформації;

є) наявність в підрозділах та службах експлуатанта чинних нормативно - правових актів, що регламентують авіаційну діяльність в Україні;

ж) розроблення процедур експлуатанта, що потрібні для забезпечення безпеки авіації;

з) своєчасність щомісячних відрахувань до іноваційного фонду згідно з чинним законодавством України;

и) виконання договірних зобов'язань;

і) контроль виконання тих видів забезпечення, що здійснюються на договірній підставі;

ї) надання достовірної інформації в Укравіатранс щодо його діяльності.

4.3.2. Відповідальність експлуатанта за забезпечення безпеки польтів та дотримання нормативів і правил, що регулюють його діяльність, є повною і неподільною.

4.3.3. Експлуатант, який направив заявку на сертифікацію, здійснює оплату за офіційні дії з сертифікації згідно з чинним законодавством України.

4.3.3.1. Експлуатант сплачує державні збори відповідно до Положення про Державний спеціалізований фонд фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.93 №819 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1998р. № 889), за другий рік дії сертифіката експлуатанта не пізніше місяця після його початку.

4.3.4. Експлуатант, який направив до Укравіатрансу заявку на сертифікацію, несе витрати (транспортні витрати, митні збори, перебування в готелі) з проведення експлуатаційної перевірки, що передує сертифікації, та подальшого інспектування експлуатанта з метою встановлення його відповідності до вимог цих Правил.

4.3.5. Оригінал Сертифіката експлуатанта та СЕП знаходиться у керівника експлуатанта, який забезпечує їх зберігання.

4.3.5.1. Копія Сертифіката експлуатанта розміщується у головному офісі експлуатанта на видному місці, а копії СЕП - у відповідних службах.

4.3.5.2. Експлуатант повинен використовувати у своїй діяльності тільки оригінали або нотаріально завірені копії Сертифіката експлуатанта та СЕП.

4.3.6. Експлуатант повинен мати копію оформленої сертифікаційної справи з усіма змінами.

4.3.7. У своїй діяльності зі здійснення оренди та/або лізингу, фрахтування, обміну ПС та спільного використання кодів експлуатант повинен керуватися документами та договорами, узгодженими з Укравіатрансом.

5. СЕРТИФІКАЦІЯ ЕКСПЛУАТАНТА

5.1. Загальна процедура

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку