Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

г) НПП ГА-85. Наставление по производству полетов в гражданской авиации СССР (затверджено наказом Міністерства цивільної авіації СРСР № 77 від 08.04.85);

ґ) НТЭРАТ ГА-83. Наставление по технической эксплуатации и ремонту авиационной техники в гражданской авиации СССР (затверджено Наказом Міністерства цивільної авіації СРСР №241від 27.12.83);

д) НАС ГА-86. Наставление по аэродромной службе в гражданской авиации (затверджено наказом Міністерства цивільної авіації СРСР № 23/И від 26.03.86);

е) НТЭРТОС ГА-86. Наставление по технической эксплуатации радиотехнического оборудования и связи в гражданской авиации СССР (затверджено наказом Міністерства цивільної авіації СРСР №84/И від 21.06.85);

є) НМО ГА-90. Наставление по метеорологическому обеспечению гражданской авиации СССР (затверджено Держкомгидрометом СРСР 27.12.89г. и МЦА СРСР 03.01.90);

ж) РПАСОП ГА-91. Руководство по поисковому и аварийно-спасательному обеспечению полетов в гражданской авиации СССР(затверджено наказом Міністерства цивільної авіації СРСР №65 від 28.03.89);

з) ПРАП - 95. Положення про розслідування авіаційних подій на території України (затверджене наказом Укравіатрансу від 28.11.95 №268 та зареєстровано в Міністерстві юстиції 17.01.96 за № 27/1052).

и) Doc 4444-RAC/501. Правила полетов и обслуживание воздушного движения (рус.).

4. ДЕРЖАВНА СИСТЕМА СЕРТИФІКАЦІЇ ТА НАГЛЯДУ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЕКСПЛУАТАНТІВ

4.1. Організація державної системи сертифікації.

4.1.1. Проведення сертифікації та нагляд за діяльністю експлуатантів здійснює Укравіатранс через запровадження систем:

а) сертифікації експлуатанта і видачі йому сертифіката;

б) постійного нагляду за діяльністю сертифіковуваних експлуатантів із вжиттям відповідних заходів у разі недотримання ними встановлених вимог;

в) регулярних експлуатаційних перевірок з метою дотримання експлуатантами відповідності сертифікаційних вимог та наданих експлуатантом відомостей, що містяться в заявці на одержання або продовження строку дії сертифіката, фактичному стану, з урахуванням всіх змін та доповнень, що відбулися.

4.1.2. Головним методом, вдаючись до якого, Держава забезпечує необхідний контроль за діяльністю експлуатанта, є сертифікація експлуатанта, видача Сертифіката експлуатанта та постійний нагляд за його діяльністю у сфері забезпечення безпеки польотів.

4.1.3. Виконання польотів без Сертифіката експлуатанта є незаконним.

4.1.4. Оперативне регулювання діяльності експлуатантів здійснюється шляхом видання Експлуатаційних директив, через які до експлуатантів доводяться рішення Укравіатрансу з забезпечення БП, виконання яких є обов'язковим.

4.1.5. Загальне оцінювання готовності експлуатанта здійснюється комісією Укравіатрансу на підставі висновків експлуатаційної перевірки.

4.1.6. Впровадженням системи сертифікації експлуатантів, видачі Укравіатрансом Сертифіката експлуатанта та подальшого їх інспектування, забезпечується захист громадських інтересів (пасажирів, споживачів), вплив на діяльність експлуатанта щодо забезпечення безпеки польотів і контроль його, без посягання на його самостійність та пряму відповідальність за забезпечення безпеки авіації.

4.1.7. Оцінка готовності служб експлуатанта за напрямками діяльності здійснюється висококваліфікованими фахівцями Укравіатрансу, які мають відповідні повноваження. Укравіатрансу надається право на здійснення експертизи щодо відповідності встановленим вимогам залучати потрібних фахівців інших відомств та організацій з числа осіб, уповноважених або акредитованих Укравіатрансом.

4.1.8. Чинність Сертифіката експлуатанта та СЕП (разом або частково) може бути припинена або анульована рішенням Укравіатрансу, якщо експлуатант порушить встановлені цими Правилами норми, вимоги або втратить змогу виконувати їх.

4.1.9. Укравіатранс має право порушувати питання щодо відповідності керівника державного експлуатанта займаній посаді, в разі виявлення серйозних порушень, що впливають на забезпечення безпеки польотів.

4.1.10. Наявність Сертифіката надає право експлуатанту займатися діяльністю з урахуванням умов та обмежень, наведених у СЕП.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку