Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Додаток 2
до п. 2 спільного наказу
Мінтрансу України та
Міноборони України
від 13.07.2001 N 441/24

Таблиця необхідних дії у разі відмови зв'язку під час виконання польоту

Контрольований політ
за ПВП
Контрольований політ за ППП у метеорологічних умовах польоту за приладами або в умовах, коли продовження виконання польотів за ПВП неможливе
1. Установити код відповідача 7600 або ввімкнути сигнал "Лихо" 1. Установити код відповідача 7600 або ввімкнути сигнал "Лихо".
2. Продовжувати політ у візуальних метеорологічних умовах 2. Якщо є намір продовжувати політ на аеродром призначення,тоді виконувати вимоги пунктів з 3 до 9, як указано нижче
3. Здійснити посадку на найближчому аеродромі, що підходить за технічними характеристиками 3. Якщо політ виконується у середовищі без точок обов'язкового донесення або якщо надані попередні вказівки не доповідати про проліт точки обов'язкового донесення, витримувати останній дозволений рівень польоту або мінімальну безпечну висоту польоту, залежно від того, що вище, протягом 7 хвилин після:
- часу зайняття цього рівня польоту, або
- часу, коли було встановлено код 7600,
залежно від того, що настало пізніше
3. Якщо політ виконується у середовищі з точками обов'язкового донесення, витримувати останній дозволений рівень польоту або мінімальну безпечну висоту польоту, в залежно від того, що вище, протягом 7 хвилин після: - часу зайняття цього рівня польоту,
або
- попередньо повідомленого екіпажем розрахункового часу проходження точки обов'язкового донесення,
або
- часу, коли екіпаж не доповів про проліт точки обов'язкового донесення, залежно від того, що настало пізніше
3. Якщо здійснювалося радіолокаційне наведення або політ зі зміщенням паралельно маршруту зональної навігації без указання межі дозволу, виходити найкоротшим маршрутом на маршрут поточного плану польоту, беручи до уваги значення мінімальної безпечної висоти польоту
4. Доповісти час прибуття відповідному органу ОПР, використовуючи найоперативніші канали зв'язку. 4. Почати зміну (зміни) рівня польоту відповідно до наданого плану польоту.
_____________
Примітка. Наданий план польоту є план польоту, наданий до органів ОПР пілотом або представником експлуатанта до початку виконання польоту, без змін, що могли виникнути в ході виконання польоту
5. Прямувати згідно з поточним планом польоту до відповідно зазначеного навігаційного засобу, що обслуговує аеродром призначення, та, якщо необхідно, очікувати над цим засобом до початку зниження.
_____________
Примітка. Поточний план польоту є план польоту з урахуванням змін, які було внесено відповідними диспетчерськими дозволами
6. Почати зниження від навігаційного засобу, що обслуговує аеродром призначення, в ас, що збігається, або максимально наближений до очікуваного часу заходження на посадку, що був в останній раз отриманий та підтверджений, або, якщо очікуваного часу заходження на посадку не було отримано та підтверджено, тоді в час, що збігається або максимально наближений до розрахункового часу прибуття поточного плану польоту.
7.Здійснити нормальне заходження на посадку за приладами за процедурами, що опубліковані для зазначеного навігаційного засобу.
8. Здійснити посадку, по змозі, протягом 30 хвилин від розрахункового часу прибуття поточного плану польоту, або від останнього підтвердженого часу заходження на посадку, залежно від того, що настане пізніше.
9. Якщо з метеорологичних умов командир повітряного судна не зміг здійснити посадку на аеродромі призначення, він зобов'язаний зайняти мінімальний безпечний ешелон польоту та прийняти рішення щодо прямування на запасний аеродром на мінімально безпечному ешелоні або на спеціально встановлених для польотів без радіозв'язку ешелонах польоту 4550 м (номер ешелону 150), або 4250 м (номер ешелону 140), у залежності від напрямку польоту.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку