Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Координати об'єктів подаються за WGS-84.

149. З метою запобігання забрудненню атмосферного повітря транспортними та іншими пересувними засобами і установками та зменшення впливу пов'язаних з ними фізичних факторів на здоров'я людей, діяльність підприємств, установ та організацій для кожного аеродрому встановлюються зони обмеження житлово-цивільного, культурно-побутового та промислового будівництва, межі яких повідомляються власником аеродрому (аеропорту) чи уповноваженою ним особою відповідним органам місцевого самоврядування для врахування під час планування, будівництва і розвитку населених пунктів, а також будівництва і реконструкції промислових, сільськогосподарських та інших об'єктів.

150. Підприємства, установи та організації, заінтересовані в розміщенні об'єктів у районах аеродрому, повинні погоджувати таке розміщення з відповідними державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, яким належать або підпорядковані ці аеродроми.

151. У разі якщо протягом 3 років відповідні підприємства, установи та організації не розпочали забудову об'єкта, рішення про її погодження анулюється.

152. Погодження розміщення об'єктів у районах аеродромів спільного базування та спільного використання проводиться з урахуванням інтересів підприємств, установ та організацій, повітряні судна яких виконуватимуть польоти на цих аеродромах.

153. Розміщення об'єктів поза районами аеродромів, якщо їх дійсна висота перевищує 50 метрів, підлягає погодженню з Головним штабом Військово-Повітряних Сил і штабом Військово-Повітряних Сил оперативного командування, на території та у зоні відповідальності яких планується розміщення цих об'єктів.

154. З метою забезпечення безпеки польотів повітряних суден особи, яким належать постійні і тимчасові висотні споруди, зобов'язані розмістити на цих спорудах за власний рахунок нічні і денні маркувальні знаки відповідно до норм придатності аеродромів.

155. Лінійні споруди (лінії зв'язку, електропередачі, канатні дороги тощо) заввишки 50 метрів і більше над місцевістю, а лінії електропередачі загальнодержавного значення незалежно від їх висоти маркуються через кожні 100 метрів макетами куль діаметром 0,5 метра білого та оранжевого кольору з обох боків від місць перетину з лінійними орієнтирами (річками, автомобільними дорогами, залізницями) на відстані не менше ніж 500 метрів.

156. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації можуть встановлювати додаткові вимоги щодо маркування об'єктів, від яких залежить життєзабезпечення регіонів.

157. Укравіатранс, Генеральний штаб Збройних Сил, інші державні органи, органи місцевого самоврядування та старші авіаційні начальники аеродромів у межах своїх повноважень забезпечують контроль за виконанням вимог цього розділу.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку