Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

- польотів повітряних суден, що базуються в зоні з особливим режимом використання повітряного простору;

- польотів повітряних суден, які здійснюють перехват повітряних суден - порушників державного кордону, перехоплення чи супроводження нерозпізнаних та контрольних цілей, чергування у повітрі в установлених зонах;

- польотів повітряних суден авіації Прикордонних військ;

- польотів повітряних суден за планом Міноборони;

- термінових оперативних та спеціальних завдань в інтересах оборони України;

- польотів повітряних суден для подання допомоги у разі виникнення стихійного лиха, катастроф, аварій, аварійних ситуацій та в інших випадках, що загрожують життю і здоров'ю людей;

- польотів повітряних суден за затвердженими маршрутами з метою доставки пасажирів, вантажів та пошти у важкодоступні райони;

- вибухових робіт, запусків повітряних куль, метеорологічних радіозондів підприємствами, установами, організаціями, розташованими в цій зоні.

144. Польоти повітряних суден у зоні з особливим режимом використання повітряного простору дозволяються за наявності на повітряних суднах справної апаратури радіолокаційної системи державного розпізнавання, а на цивільних повітряних суднах - засобів вторинної радіолокації.

Дозвіл на польоти повітряних суден у зоні з особливим режимом використання повітряного простору без апаратури радіолокаційної системи державного розпізнавання, а на цивільних повітряних суднах без засобів вторинної радіолокації надає Генеральний штаб Збройних Сил.

145. Польоти повітряних суден у зоні з особливим режимом використання повітряного простору без радіозв'язку забороняються, крім випадків, передбачених пунктом 143 цього Положення.
XI. Порядок розташування, будівництва, реконструкції та маркування об'єктів, що можуть створити загрозу безпеці повітряного руху
146. Умови розташування, будівництва, реконструкції та маркування об'єктів, що можуть створити загрозу безпеці повітряного руху, погоджуються з Міноборони, Укравіатрансом, Украерорухом та РДЦ.

Розташування та будівництво об'єктів, дійсна висота яких перевищує 50 метрів, погоджуються з Міноборони, Укравіатрансом, Украерорухом.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку