Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....
X. Порядок перетинання повітряними суднами державного кордону та використання повітряного простору зони з особливим режимом використання повітряного простору
129. Повітряні судна перетинають державний кордон у спеціально виділених повітряних коридорах відповідно до законодавства та міжнародних договорів, правил, що видаються уповноваженими на те державними органами.

130. Перетинання державного кордону поза повітряними коридорами допускається тільки з дозволу Генерального штабу Збройних Сил за погодженням з Держкомкордоном.

Під час виникнення надзвичайних ситуацій, спричинених великими аваріями, катастрофами і стихійним лихом, аварійно-відбудовні формування перетинають державний кордон поза повітряними коридорами за поданням МЗС з дозволу Генерального штабу Збройних Сил.

131. Перелік коридорів для перетинання державного кордону затверджується Укравіатрансом за погодженням з Генеральним штабом Збройних Сил та Держкомкордоном.

132. Підставою для перетинання державного кордону цивільними та державними повітряними суднами, що виконують міжнародні польоти з посадкою (вильотом) на (з) території України, є дозвіл Укравіатрансу або Генерального штабу Збройних Сил відповідно.

133. Підставою для перетинання державного кордону цивільними повітряними суднами, що прямують транзитом через повітряний простір України, є поданий органам ОПР та Украероцентру план польоту (ФПЛ) або перелік повторюваних планів польотів.

134. Підставою для надання органом ОПР дозволу екіпажам повітряних суден на перетинання державного кордону є рішення, яке приймається відповідно до вимог пунктів 132 і 133 цього Положення.

135. Повітряні судна України, які повертаються з-за кордону, можуть перетинати державний кордон незалежно від наявності дозволу. У разі відсутності такого дозволу командир повітряного судна зобов'язаний виконати посадку у міжнародному аеропорту, визначеному Украероцентром, за погодженням з Держмитслужбою. Дозвіл на подальше виконання польоту цього повітряного судна надає Укравіатранс.

136. Якщо повітряне судно після перетинання державного кордону України не може продовжувати політ, у зворотному напрямку перетинання державного кордону виконується тим же повітряним коридором з дозволу органу ОПР України за умови, що на маршруті ОПР встановлено двосторонній рух. При односторонньому русі на маршруті ОПР перетинання державного кордону у зворотному напрямку здійснюється встановленим органами ОПР коридором.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку