Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

110. У разі встановлення заборони використання повітряного простору на тимчасовій основі для цивільних повітряних суден на маршрутах ОПР виділяються:

- не менше ніж по одній парі суміжних ешелонів у кожному діапазоні: 1200 - 3050 метрів, 4900 - 6400 метрів, 7900 - 11900 метрів;

- обов'язково два суміжних ешелони у діапазоні 9450 - 14350 метрів.

111. У разі встановлення заборони використання повітряного простору на тимчасовій основі для цивільних повітряних суден можуть виділятися умовні маршрути, що дає їм змогу обходити заборонені райони. Порядок виділення умовних маршрутів встановлюється відповідно до інструкції з управління використанням повітряного простору.

112. У разі встановлення заборони використання повітряного простору на тимчасовій основі в районах аеродромів, де виконуються польоти повітряних суден цивільної авіації за розкладом, виділяється частина повітряного простору радіусом не менш як 30 кілометрів (або радіусом 50 кілометрів за рішенням Украероцентру) з обмеженням його по вертикалі висотою верхнього ешелону, виділеного в районі дії заборони для польотів за маршрутами ОПР, що підходять до цих аеродромів, та за наявності умов для набору висоти (зниження) при вході (виході) на маршрутах ОПР. Польоти державних повітряних суден через райони таких аеродромів у радіусі 30 (50) кілометрів на ешелонах 3350 метрів та вище можуть забезпечуватися без обмеження приймання і випуску повітряних суден з цих аеродромів.

113. Нижня межа району заборони в районах проведення заходів для світлого часу доби встановлюється на дійсній висоті не нижче ніж 600 метрів.

Необхідність встановлення нижньої межі району заборони нижче дійсної висоти 600 метрів обгрунтовується в поданій заявці.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку