Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

83. Аеродромні диспетчерські пункти, пункти запуску метеорологічних радіозондів у день виконання польотів (запуску) повідомляють РДЦ та відповідні органи управління Військ ППО не пізніше ніж:

1) за 5 хв. до запланованого часу вильоту:

- про початок аеродромних польотів та польотів для проведення авіаційних робіт у зоні з особливим режимом використання повітряного простору;

- про виліт (запуск) повітряних суден (радіозондів) з аеродромів (пунктів запуску), розташованих у зоні з особливим режимом використання повітряного простору;

- про підняття прив'язних аеростатів;

2) за 10 хв. до запланованого часу - про виліт повітряних суден, запуск метеорологічних радіозондів, що підлягають контролю з боку органів управління Військ ППО;

3) за 30 хв. до запланованого часу вильоту:

- про перенесення та знову призначений час вильоту повітряних суден, запуск метеорологічних радіозондів;

- про заміну повітряного судна (заміну типу повітряного судна, позивних командира екіпажу тощо);

4) протягом 5 хв. від фактичного часу настання події:

- про фактичний час вильоту повітряних суден, запуску метеорологічних радіозондів, крім запуску метеорологічних радіозондів, що здійснюється в єдині міжнародні скоординовані терміни;

- про початок польотів для проведення авіаційних робіт;

- про відміну польотів, вильотів повітряних суден, запусків метеорологічних радіозондів;

5) протягом 10 хв. від фактичного часу настання події:

- про закінчення аеродромних польотів, польотів для проведення авіаційних робіт;

- про посадку повітряних суден, що виконують польоти за маршрутами ОПР та поза маршрутами ОПР;

- про перерву в аеродромних польотах тривалістю понад 1 годину;

6) протягом 20 хв. від фактичного часу настання події - про затримку вильоту повітряних суден та запуску метеорологічних радіозондів;

7) негайно:

- після закінчення розрахункового часу посадки повітряного судна;

- про неприбуття його на аеродром призначення, якщо інформації про місцезнаходження цього повітряного судна немає;

- про повітряні судна, що зазнають або зазнали лиха (додатково інформуються відповідні координаційні центри пошуку та рятування).

84. Користувачі повітряного простору, що проводять бойові стрільби, пуски ракет, вибухові роботи, роботи, пов'язані із здійсненням активного впливу на метеорологічні процеси, та провадять інші види діяльності, яка може становити загрозу безпеці повітряного руху, не пізніше ніж за 10 хв. до початку робіт повідомляють РДЦ, органи управління Військ ППО про початок діяльності і не пізніше ніж через 5 хв. - про її закінчення.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку