Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

57. Подання заявок та видача дозволів на використання повітряного простору або анулювання заявок може здійснюватися за допомогою телеграфу, телефону, поштового зв'язку, телефаксу тощо. Користувачі повітряного простору зобов'язані мати прямий зв'язок (телеграф, телефон, телефакс або інші види зв'язку) з органами ОПР та відповідними органами управління Військ ППО.

58. Форма розкладів та заявок на польоти цивільних повітряних суден, а також терміни їх подання визначаються Правилами надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України під час виконання міжнародних, внутрішніх та транзитних польотів, що затверджуються Мінтрансом та Міноборони.

59. Форма розкладів, заявок та терміни їх подання на провадження діяльності, пов'язаної з використанням повітряного простору, та виконання польотів державних повітряних суден визначаються правилами, що затверджуються Міноборони та Мінтрансом.

60. Розклад регулярних внутрішніх та міжнародних польотів цивільних повітряних суден експлуатантів України та іноземних експлуатантів затверджується Укравіатрансом і надсилається до Украероруху (Украероцентру) та органів управління Військ ППО не пізніше ніж за 20 діб до введення його в дію.

61. Органи управління Військ ППО, Украероцентр здійснюють контроль за виконанням регулярних внутрішніх та міжнародних польотів, а також транзитних регулярних польотів та наданням органами ОПР послуг з обслуговування повітряного руху. З цією метою користувачі повітряного простору подають Украероцентру перелік повторюваних планів польотів не пізніше ніж за 14 діб до початку польоту, а зміни до цього переліку - за 7 діб до введення їх у дію. Украероцентр доводить перелік повторюваних планів польотів до РДЦ та органів управління Військ ППО.

62. Виконання нерегулярних міжнародних польотів цивільними повітряними суднами, що прямують транзитом, здійснюється на підставі поданого органами ОПР, Украероцентру не пізніше ніж за 1 годину до розрахункового часу прибирання колодок плану польоту (ФПЛ). При цьому дозволяється подавати органу ОПР план польоту з повітря не пізніше ніж за 30 хвилин до входження цивільного повітряного судна у повітряний простір.

Органи ОПР, які прийняли план польоту, доводять його до органів ОПР за маршрутом польоту (у межах повітряного простору), а також до Украероцентру та органів управління Військ ППО каналами авіаційної фіксованої мережі електрозв'язку (АФТН).
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку