Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

44. Пропозиції погоджуються:

1) у разі встановлення або зміни маршрутів ОПР, районів авіаційних робіт, меж диспетчерських районів, диспетчерських зон, зон аеродромного руху, спеціальних зон польотів з:
- державними органами, підприємствами, установами та організаціями, інтересів яких торкаються ці пропозиції;
- відомчими органами управління повітряним рухом, якщо внаслідок цих змін здійснюватиметься потенційний вплив на повітряний простір, у якому управління повітряним рухом або інша діяльність забезпечується відповідними відомчими органами;
- Украерорухом;
- Головними штабами видів Збройних Сил та Держкомкордоном;

2) у разі встановлення або зміни коридорів перетинання державного кордону, елементів структури повітряного простору в зонах з особливим режимом використання повітряного простору, заборонених зонах, зонах обмеження, небезпечних зонах із:
- відповідними відомчими органами управління повітряного руху на місцях, якщо внаслідок цих змін здійснюватиметься потенційний вплив на повітряний простір, у якому управління повітряним рухом або інша діяльність забезпечується відповідними відомчими органами;
- Украерорухом;
- Головними штабами видів Збройних Сил та Держкомкордоном.

Пропозиції, подані з порушенням установленого порядку, повертаються без розгляду.

Не потребують погодження пропозиції щодо виключення ділянок маршрутів ОПР, спрямлених маршрутів ОПР, місцевих маршрутів ОПР або зменшення їх ширини, діапазону ешелонів польоту на них, якщо вони розроблені Укравіатрансом або за його дорученням.

45. Пропозиції щодо встановлення або зміни елементів структури повітряного простору подаються користувачами з відповідним обгрунтуванням і картою (масштаб не менш як 1:2000000). У документах повинні відображатися такі питання:
- забезпечення безпеки польотів;
- необхідність встановлення або зміни елементів структури повітряного простору;
- збільшення пропускної спроможності елементів структури повітряного простору;
- зниження рівня авіаційних шумів;
- здійснення відповідних розрахунків навігаційні, інженерні, економічні тощо).

На карті повинні бути зазначені:
- існуючі та запропоновані елементи структури повітряного простору;
- радіолокаційні поля та поля радіозв'язку для відповідних діапазонів висот;
- максимальні значення висот рельєфу місцевості у смузі завширшки 50 кілометрів.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку