Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

42. Структура повітряного простору визначається на підставі пропозицій заінтересованих державних органів, підприємств, установ та організацій.

Удосконалення структури повітряного простору здійснюється на підставі відповідних пропозицій про внесення змін у документи, які визначають структуру повітряного простору (документи з аеронавігаційної інформації, інструкції з виконання польотів).

43. Підставою для підготовки пропозицій є:

1) провадження користувачем повітряного простору діяльності, передбаченої пунктом 3 цього Положення;

2) зміна елементів структури повітряного простору;

3) зміна потоків повітряного руху, пропускної спроможності повітряного простору, інтенсивності повітряного руху, ешелонів (висот) польоту повітряних суден;

4) оснащення новими технічними засобами зв'язку, навігації, спостереження та засобами обслуговування повітряного руху;

5) введення в експлуатацію об'єктів, які впливають на використання повітряного простору;

6) утворення нових або ліквідація існуючих органів обслуговування повітряного руху;

7) економічна доцільність;

8) рекомендації комісій з розслідування авіаційних пригод, інцидентів і порушень порядку використання повітряного простору.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку