Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Структура повітряного простору та зміни до неї затверджуються Укравіатрансом за погодженням з Генеральним штабом Збройних Сил, а у разі потреби з відповідними державними органами, підприємствами, установами та організаціями. Інформація про затверджену в установленому порядку структуру повітряного простору публікується в документах з аеронавігаційної інформації і включається до бази даних Украероруху (CAI).

39. Класифікації підлягає весь повітряний простір, де здійснюється обслуговування повітряного руху. Класифікація повітряного простору ОПР визначається Укравіатрансом виходячи з потреб користувачів повітряного простору та забезпечення безпеки використання повітряного простору і публікується у відповідних документах з аеронавігаційної інформації.

40. Інформація про структуру повітряного простору, дані про аеродроми, постійно діючі заборонені зони, зони обмеження польотів і небезпечні зони публікується у збірниках аеронавігаційної інформації за Світовою геодезичною системою-1984 (WGS-84) і наноситься на аеронавігаційні карти.

Аеронавігаційна інформація повинна бути доступною для всіх користувачів повітряного простору.

Збірник аеронавігаційної інформації та зміни до нього затверджуються Укравіатрансом за погодженням із заінтересованими державними органами.

41. Повітряні траси повинні відповідати діючим в Україні нормам придатності повітряних трас до експлуатації, інформація про них включається до Збірника аеронавігаційної інформації. Норми придатності, правила та порядок допуску повітряних трас до експлуатації встановлюються Укравіатрансом.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку