Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

11. Взаємодія відповідних державних органів щодо нагляду за безпекою польотів повітряних суден здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

12. Діяльність, пов'язана з використанням повітряного простору, а також діяльність, що може становити загрозу безпеці польотів, допускається тільки після отримання відповідного дозволу (сертифіката, ліцензії) та за умови дотримання необхідних запобіжних заходів.

13. Контроль за дотриманням порядку використання повітряного простору здійснюється:
- відповідними підрозділами Украероруху - під час координації та управління використанням повітряного простору та обслуговування повітряного руху;
- органами управління Військ ППО - під час польотів повітряних суден та переміщення інших об'єктів у повітряному просторі та польотів повітряних суден, які перетинають державний кордон України;
- відомчими органами ОПР - у зонах своєї відповідальності.
Взаємодія між відповідними підрозділами Украероруху (Украероцентром, органами ОПР), відомчими органами управління повітряним рухом та органами управління Військ ППО здійснюється за допомогою каналів зв'язку.

14. У процесі використання повітряного простору, обслуговування повітряного руху, координації, а також формування планів польотів або заявок, де визначається час провадження діяльності, зазначеної у пункті 3 цього Положення, застосовується скоординований всесвітній час (UTC).

15. Для з'ясування повітряної обстановки у повітряному просторі застосовується сигнал "Стріла". За цим сигналом повітряні судна, що виконують польоти як контрольні цілі, негайно вмикають відповідач (встановлюють діючий код) радіолокаційної системи державного розпізнавання. Право подачі сигналу "Стріла" з введенням його в дію надається через відповідні органи управління повітряним рухом Головнокомандувачу Військ ППО Збройних Сил (начальнику Головного штабу Військ ППО), а у разі їх відсутності - оперативному черговому командного пункту Військ ППО і керівникам навчань (перевірок).

У виняткових випадках при появі у повітряному просторі нерозпізнаних цілей для з'ясування обстановки подається сигнал "Килим", що означає вимогу негайної посадки або виведення з відповідного району всіх повітряних суден, за винятком тих, що використовуються для припинення польотів повітряних суден - порушників, та повітряних суден, що виконують завдання пошуково-рятувальної служби. Право подачі сигналу "Килим" через органи управління повітряним рухом надається посадовим особам Військ ППО, що визначається Міноборони. За цим сигналом на підставі команди посадових осіб органів управління повітряним рухом повітряні судна, що знаходяться в повітрі, крім вищезазначених, здійснюють посадку або виводяться у визначені для них райони. Порядок виведення повітряних суден у безпечні райони та перелік виділених для цього аеродромів визначаються Міноборони разом з Мінтрансом.

16. У разі виникнення загрози безпеки польоту повітряними суднами подається сигнал "Лихо".

17. При появі повітряного судна - порушника органи управління Військ ППО подають органам ОПР сигнал "Режим". Органи ОПР після отримання сигналу "Режим" вживають негайних заходів до припинення порушення, доповідають Украероцентру про отримання сигналу із зазначенням місця, часу, характеру порушення та вжитих заходів.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку