Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Нормативно-правові акти, які регулюють використання експериментальних повітряних суден, розробляються і затверджуються:
- щодо цивільних повітряних суден - Мінпромполітики за погодженням з Мінтрансом та Міноборони;
- щодо державних повітряних суден - Мінпромполітики за погодженням з Міноборони;
- щодо іншої авіаційної техніки та аматорських повітряних суден - Мінтрансом.

Нормативно-правові акти, які регулюють діяльність авіації, не пов'язані з обмеженим використанням, підлягають оприлюдненню відповідно до законодавства.

7. Правила з пошуку і рятування розробляються і затверджуються МНС за погодженням з Мінтрансом та Міноборони.

Правила розслідування авіаційних подій та інцидентів розробляються і затверджуються Мінтрансом за погодженням з іншими заінтересованими державними органами.

Інструкція про розслідування порушень порядку використання повітряного простору України розробляється і затверджується спільно Мінтрансом та Міноборони.

Правила метеорологічного забезпечення авіації розробляються і затверджуються спільно Мінтрансом, Мінекоресурсів, Міноборони.

8. Порядок використання повітряних суден спортивного призначення, надлегких повітряних суден, аматорських повітряних суден та повітряних куль у частині ведення Державного реєстру цивільних повітряних суден України та Державного реєстру аеродромів України, сертифікації типів та екземплярів повітряних суден, комплектуючих виробів для зазначених повітряних суден, їх виробництва, модифікації та технічного обслуговування, сертифікації аеродромів, розслідування авіаційних подій визначається відповідними правилами, що регулюють діяльність у сфері цивільної авіації.

9. Польоти повітряних суден виконуються відповідно до вимог Повітряного кодексу України, Правил польотів у повітряному просторі України, які затверджуються Мінтрансом та Міноборони, цього Положення, інших нормативно-правових актів та міжнародних договорів України.

10. Використання повітряного простору над відкритим морем здійснюється згідно з правилами, що затверджуються відповідно до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку