Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

управління використанням повітряного простору - діяльність, пов'язана з розподілом повітряного простору між користувачами на підставі поданих ними розкладів, заявок та планів.
3. Згідно з цим Положенням регулюється:
1) діяльність, пов'язана з використанням повітряного простору:
- польоти цивільних, державних та експериментальних повітряних суден;
- дії, пов'язані з переміщенням (знаходженням) матеріальних об'єктів у повітряному просторі:
- пуски ракет, усі види стрільб (у тому числі з метою здійснення впливу на гідрометеорологічні процеси), що становлять загрозу безпеці польотів повітряних суден та інших літальних апаратів;
- вибухові роботи;

2) діяльність, що може спричинити загрозу безпеці польотів повітряних суден та інших об'єктів:
- електромагнітне випромінювання;
- викиди в атмосферне повітря забруднюючих та будь-яких інших речовин, що погіршують видимість;
- будівництво та розміщення об'єктів і ліній електропередачі у секторі зльоту або посадки повітряних суден;
- розміщення об'єктів, що приводить до масового скупчення птахів та диких тварин;
- запуски метеорологічних радіозондів;
- інші види діяльності, які можуть створити загрозу безпеці польотів повітряних суден та інших об'єктів.
II. Нормативне регулювання та порядок використання повітряного простору
4. Державне регулювання використання повітряного простору у межах своїх повноважень здійснюють Мінтранс та Міноборони.

5. Нормативно-правові акти, які регулюють питання організації повітряного руху, радіотехнічного, аеронавігаційного забезпечення польотів, підготовки фахівців об'єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, розробляються і затверджуються Мінтрансом за погодженням з Міноборони.

6. Нормативно-правові акти, які регулюють діяльність цивільної авіації, розробляються і затверджуються Мінтрансом за погодженням із заінтересованими державними органами відповідно до їх компетенції, державної авіації - Міноборони за погодженням із заінтересованими державними органами відповідно до їх компетенції.
 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку