Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

У К А З ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 27 вересня 2000 року
"Про стан авіаційного транспорту та авіаційної промисловості України"

     Відповідно до статті 107 Конституції України п о с т а н о в л я ю:

     Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 27 вересня 2000 року "Про стан авіаційного транспорту та авіаційної промисловості України".

     На виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України:

  1. Кабінету Міністрів України:

  • розробити до кінця 2000 року проект Державної комплексної програми розвитку авіаційного транспорту та авіаційної промисловості України на період до 2010 року;
  • ужити в місячний строк заходів до підвищення рівня використання повітряного простору України, передбачивши дальший розвиток мережі міжнародних маршрутів;
  • розробити до кінця 2000 року заходи щодо ефективного використання державного майна авіаційного транспорту України, в тому числі літаків військово-транспортної авіації, що передаються в оренду;
  • внести у двотижневий строк у встановленому порядку пропозиції щодо відновлення діяльності Міжвідомчої комісії з питань авіаційної політики, безпеки авіації та використання повітряного простору України;
  • утворити міжвідомчу групу з розроблення заходів щодо виведення відкритого акціонерного товариства "Авіакомпанія Авіалінії України" із стану банкрутства;
  • розробити в місячний строк пропозиції щодо передачі аеропортів у власність відповідних територіальних громад;
  • розглянути в місячний строк питання про фінансування виробництва п'яти літаків Ан-70 та двадцяти двигунів Д-27 до таких літаків для потреб Міністерства оборони України;
  • розробити у двомісячний строк пропозиції щодо виробництва в Україні гелікоптера Ка-228;
  • затвердити у двомісячний строк програми фінансового оздоровлення підприємств авіаційного транспорту та авіаційної промисловості;
  • забезпечити до кінця першого кварталу 2001 року проведення атестації керівників усіх рівнів та посилити кадрове забезпечення на авіаційному транспорті та в авіаційній промисловості.

   2. Міністерству транспорту України:

  • затвердити у тижневий строк план впровадження нормативно-правових актів регулювання діяльності авіаційного транспорту України відповідно до вимог міжнародного права;
  • запровадити в місячний строк додаткові заходи, спрямовані на забезпечення безпеки польотів та авіаційної безпеки, у тому числі під час експлуатації українських повітряних суден за межами України, з урахуванням рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО);
  • заборонити негрошові форми розрахунків за авіаційні транспортні послуги з посередниками та експедиторськими організаціями;
  • вирішити в місячний строк питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників державних авіатранспортних підприємств та інших посадових осіб, з вини яких допущено правопорушення під час оренди повітряних суден та мали місце неповернення літаків з-за кордону;
  • переглянути невідкладно договори про передачу в оренду за межі України повітряних суден та вжити заходів щодо недопущення нанесення збитків державі.

   3. Міністерству транспорту України, Державному комітету промислової політики України та Міністерству фінансів України внести в місячний строк у встановленому порядку пропозиції щодо запровадження механізмів фінансового лізингу для оснащення авіатранспортних компаній повітряними суднами вітчизняного виробництва.

   4. Міністерству транспорту України, Міністерству економіки України, Міністерству закордонних справ України та Службі безпеки України:

  • ужити у двотижневий строк додаткових заходів щодо посилення контролю за наданням послуг з перевезення авіаційним транспортом товарів військового та подвійного призначення;
  • запровадити у двомісячний строк механізм забезпечення додержання вітчизняними авіатранспортними підприємствами вимог щодо безпеки польотів та запобігання актам незаконного втручання у внутрішні справи іноземних держав під час перебування повітряних суден України за її межами.

   5. Міністерству транспорту України, Міністерству оборони України підготувати в місячний строк пропозиції щодо внесення змін і доповнень до нормативно-правових актів з питань державного регулювання авіації України, в тому числі в особливий період.

   6. Міністерству транспорту України разом з Міністерством внутрішніх справ України та Службою безпеки України здійснити у місячний строк спільні заходи щодо посилення режиму безпеки на авіатранспортних підприємствах.

   7. Державній митній службі України, Державній податковій адміністрації України здійснити у двомісячний строк перевірку сплати податків і митних зборів суб'єктами господарювання, які використовують військові аеродроми і повітряні судна Міністерства оборони України для цивільних повітряних перевезень.

   8. Головному контрольно-ревізійному управлінню України:

  • провести у двомісячний строк комплексну ревізію Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях;
  • провести у тримісячний строк комплексну ревізію виробничо-фінансової діяльності відкритого акціонерного товариства "Авіакомпанія Авіалінії України".

  9. За неналежне виконання службових обов'язків Міністрові транспорту України Костюченку Л.М. оголосити догану.

   10. Кабінету Міністрів України вирішити питання про дисциплінарну відповідальність Директора Державного департаменту авіаційного транспорту Міністерства транспорту України Шкатюка А.Г. за неналежне виконання службових обов'язків.

   11. Міністрові транспорту України Л. Костюченку вжити у двотижневий строк заходів до усунення недоліків у роботі з кадрами на авіаційному транспорті.

   12. Контроль за виконанням цього Указу покласти на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України Є. Марчука.

Президент України
Л.КУЧМА

м. Київ,
18 жовтня 2000 року
N 1143/2000

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку