Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

12.2.12. При загубленні свідоцтва:

12.2.12.1. У кожному окремому випадку загублення проводиться службове розслідування в АК, АП з подальшим поданням таких матеріалів до структурного підрозділу Укравіатрансу з видачі свідоцтв для видачі нового свідоцтва (дубліката):

а) довідки від правоохоронних органів про звернення власника свідоцтва щодо обставин загублення;
б) акта комісії АК, АП про службове розслідування;
в) наказу керівника АК, АП за результатами службового розслідування;
г) копій документів попередньої сертифікації для видачі / продовження терміну дії свідоцтва;
ґ) заяви про видачу дубліката свідоцтва.

12.2.12.2. Структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв на підставі поданих документів приймає рішення:

а) про недійсність загубленого свідоцтва;
б) про доцільність видачі дубліката свідоцтва на підставі попередньої сертифікації (якщо термін дії загубленого свідоцтва не скінчився) або направлення авіаційного спеціаліста в сертифікаційну комісію для здачі іспитів з теоретичних дисциплін, екзаменаційної перевірки на комплексному пілотажному тренажері та екзаменаційної перевірки за фахом.

12.2.12.3. Дублікат свідоцтва видається Укравіатрансом у встановленому цими Правилами порядку. Поновлення дубліката тимчасової (додаткової) частини здійснюється органом, що її видав.

12.2.12.4. Під час оформлення дубліката свідоцтва відмітка "Дублікат N1" робиться в обліковій картці фахівця комп`ютеризованої системи видачі свідоцтв.

12.2.12.5. Питання про видачу дубліката N2 свідоцтва будь-якому авіаспеціалісту вирішує структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв.

12.3. Терміни дії свідоцтв та вимоги щодо їх продовження

12.3.1. Терміни дії свідоцтв установлюються:

24 місяці для свідоцтва пілота-аматора (літак/вертоліт);
12 місяців для свідоцтва комерційного пілота (літак/вертоліт);
12 місяців для свідоцтва транспортного пілота (літак/вертоліт);
24 місяці для свідоцтва пілота планера;
24 місяці для свідоцтва пілота вільного аеростата;
24 місяці для свідоцтва пілота НПС;
12 місяців для свідоцтва штурмана;
12 місяців для свідоцтва бортінженера;
12 місяців для свідоцтва бортрадиста;
24 місяці для свідоцтва бортоператора;
24 місяці для свідоцтва бортпровідника;
24 місяці для свідоцтва льотчика-спостерігача;
5 років для свідоцтва техніка з технічного обслуговування повітряних суден;
5 років для свідоцтва інженера з технічного обслуговування повітряних суден;
24 місяці для свідоцтва диспетчера служби руху;
12 місяців для свідоцтва співробітника із забезпечення польотів.

12.3.2. Продовження терміну дії свідоцтва здійснюється в структурному підрозділі Укравіатрансу з видачі свідоцтв, сертифікаційних центрах або сертифікаційних підрозділах організацій, яким надано таке право Укравіатрансом.

12.3.3. Для продовження терміну дії свідоцтва потрібно:

12.3.3.1. Власникам свідоцтва члена екіпажу ПС:

подати заяву про продовження строку дії свідоцтва (додаток 19 до цих Правил) з результатами сертифікаційної льотної та тренажерної перевірок;
представити діючий медичний сертифікат, відповідний даному свідоцтву;
скласти іспити, або відповідний комплексний іспит з теоретичних дисциплін;
представити свідоцтво та стару тимчасову додаткову частину.

12.3.3.2. Власникам свідоцтва інженерно-технічного персоналу:

подати заяву про продовження строку дії свідоцтва (додаток 20 до цих Правил) з результатами сертифікаційної перевірки на робочому місці за встановленою формою;
подати виписку з трудової книжки, що підтверджує досвід роботи;
представити свідоцтво та стару тимчасову додаткову частину;
скласти іспити з теоретичних дисциплін.

12.3.3.3. Власникам свідоцтва диспетчерського складу:

подати заяву про продовження строку дії свідоцтва (додаток 21 до цих Правил) з результатами сертифікаційної перевірки на робочому місці та тренажерної перевірок;
представити діючий медичний сертифікат, відповідний даному свідоцтву;
скласти іспити, або відповідний комплексний іспит з теоретичних дисциплін;
представити свідоцтво та стару тимчасову додаткову частину.

12.3.4. Продовження терміну дії свідоцтва здійснюється шляхом видачі нової додаткової (тимчасової) частини із зазначенням у ній терміну дії, що засвідчується підписом повноважної особи Укравіатрансу (згідно з пунктом 12.2.3 цих Правил) або керівника затвердженого сертифікаційного центру та відповідною печаткою. Оформлений сертифікаційний акт зберігається у фахівця. Заява фахівця та копія сертифікаційного акта для продовження терміну дії свідоцтва зберігається у матеріалах структурного підрозділу Укравіатрансу з видачі свідоцтв, або сертифікаційного центру за місцем продовження, дані про авіафахівця передаються до Укравіатрансу та зберігаються в комп`ютеризованій системі видачі свідоцтв.

12.3.5. Початок терміну дії свідоцтв членів екіпажу та персоналу служби руху встановлюється з дати видачі медичного сертифіката, а для інших свідоцтв - з дати здачі останнього іспиту з теоретичних дисциплін.

12.3.6. Право прийняття іспитів або комплексного іспиту з теоретичних дисциплін мають експерти Укравіатрансу, експерти сертифікаційних центрів або сертифікаційних підрозділів організацій, яким надане таке право Укравіатрансом.

12.3.7. Іспити з теоретичних дисциплін фахівець здає згідно з розкладом, затвердженим керівником сертифікаційного центру або начальником структурного підрозділу з видачі свідоцтв Укравіатрансу у термін не більше одного місяця та не більше чотирьох іспитів на день.

12.3.8. При незадовільній здачі будь-якого іспиту з теоретичних дисциплін допускається не більше двох спроб перездачі цього іспиту, з наданням не менше двох днів на підготовку. Якщо після другої спроби кандидат отримав незадовільну оцінку, то начальник структурного підрозділу Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає обсяг додаткової теоретичної підготовки (підвищення кваліфікації, індивідуальна підготовка і таке інше), після чого іспити здаються знову в повному обсязі.

12.3.9. Продовження терміну дії свідоцтва пілота-аматора, пілота планера, пілота ВА, пілота НПС здійснюється, за умови, якщо власником свідоцтва буде надано підтвердження:

а) для пілота-аматора (літак/вертоліт):

про самостійний наліт 25 годин, серед них 3 польотів за маршрутом протягом не менш як 100 км з посадкою до повної зупинки, а також 25 зльотів та посадок у якості КПС на протязі останніх 24 місяців. Дозволяється зараховувати до цього нальоту не більш як 10 годин нальоту, виконаних з пілотом-інструктором;

б) для пілота планера:

про самостійний наліт 10 годин або 30 польотів протягом останніх 24 місяців. Дозволяється зараховувати до цього нальоту не більш як 5 годин нальоту, виконаних з пілотом-інструктором планера;

в) для пілота ВА:

про самостійний наліт не менш як 10 годин протягом останніх 24 місяців. У разі зменшеної кількості годин нальоту продовження терміну дії свідоцтва здійснюється після позитивного висновку пілота-інструктора ВА про результати контрольного польоту;

г) для пілота НПС:

про самостійний наліт 18 годин у якості КПС, серед них 5 польотів за маршрутом поза видимістю аеродрому - протягом останніх 24 місяців. Дозволяється зараховувати до цього нальоту не більш як 9 годин нальоту, виконаних з пілотом-інструктором НПС.

12.4. Порядок внесення та відновлення кваліфікаційних відміток

12.4.1. Внесення та відновлення кваліфікаційних відміток авіаційному персоналу здійснюється на підставі діючих нормативних документів з організації льотної роботи, підтримання льотної придатності ПС, регулювання ВПП, організації ОПР, згідно з програмами підготовки авіаційного персоналу в АП, АК, навчальних закладах ЦА після перевірки інспекторами Укравіатрансу або командно-льотним та інструкторським складом сертифікаційних центрів, АП, АК, навчальних закладів ЦА, який затверджено Укравіатрансом для сертифікаційних перевірок.

12.4.2. Внесення кваліфікаційної відмітки в підпункт ХІІ додаткової (тимчасової) частини свідоцтва здійснюється на підставі акта перевірки (завдання на тренування, запис у льотній книжці) та засвідчується підписом повноважної особи й печаткою даної організації.

12.4.3. При зміні додаткової (тимчасової) частини свідоцтва кваліфікаційна відмітка вноситься комп'ютеризованою системою видачі свідоцтв на підставі попереднього запису або наданих матеріалів у відповідності з пунктом 12.4.2 цих Правил та зберігається в базі даних.

12.4.4. Відновлення терміну дії свідоцтва і кваліфікаційних відміток пілота-аматора, пілота планера, пілота ВА, пілота НПС здійснюється за умови:

12.4.4.1. Якщо власник свідоцтва протягом останніх 24 місяців перед поданням заявки про відновлення терміну дії свідоцтва і кваліфікаційних відміток продемонстрував під контролем інспектора Укравіатрансу або затвердженого Укравіатрансом пілота-інструктора льотну підготовку, пройшов перевірку та виконав норми згідно з пунктом 12.3.9 цих Правил.

12.4.4.2. Якщо після закінчення терміну дії свідоцтва минуло більш як 36 місяців, то власник свідоцтва повинен пройти теоретичну підготовку в обсязі початкової, скласти іспити та виконати вимоги згідно з пунктом 12.4.4.1 цих Правил.

12.5. Перелік посадових осіб, яким надано право проведення сертифікаційних перевірок на комплексному пілотажному тренажері та льотної перевірки на ПС (за фахом), перевірок практичної роботи з ТО ПС і перевірки на робочому місці з ОПР на продовження терміну дії (видачі) свідоцтва, внесення кваліфікаційної відмітки встановлюються наказом Укравіатрансу.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку