Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Експлуатаційні процедури

в) процедури ведення радіозв'язку, авіаційна фразеологія, телекомунікаційна мережа;

Правила та положення

г) правила та положення, що застосовуються в діяльності оператора авіаційної станції;

Обладнання електрозв'язку

Ґ) принципи, використання і обмеження обладнання електрозв'язку на авіаційній станції.

9.1.3. Досвід

Кандидат повинен:

а) успішно пройти затверджений курс підготовки протягом 12 місяців, що безпосередньо передують одержанню свідоцтва, й успішно виконувати свої обов'язки під керівництвом кваліфікованого оператора служби руху (авіаційної станції) протягом не менше двох місяців або
б) успішно виконувати свої обов'язки під керівництвом кваліфікованого оператора служби руху (авіаційної станції) протягом не менше шести місяців 12 місячного курсу підготовки, що безпосередньо передує одержанню свідоцтва.

9.1.4. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати вміння з таких питань:

а) робота з устаткуванням зв'язку, що використовується для даного виду обслуговування;
б) ефективне й правильне прийняття та/або передача відповідних повідомлень.

9.2. Права

Власник свідоцтва оператора служби руху (авіаційної станції) має право виконувати службові обов'язки з використанням відповідного обладнання авіаційного електрозв'язку.

9.3. Перед використанням прав, що зазначені в пункті 9.2, власник свідоцтва оператора служби руху (авіаційної станції) зобов'язаний ознайомитися з усією діючою на даний момент інформацією, що стосується типу обладнання зв'язку та експлуатаційних процедур кола його службових обов'язків.

10. СВІДОЦТВО СПІВРОБІТНИКА ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЛЬОТІВ

10.1. Вимоги, що пред'являються до кандидата для одержання свідоцтва

10.1.1. Вік кандидата - не менше 21 року.

10.1.2. Знання

Кандидат повинен продемонструвати знання, які відповідають правам, що надаються власнику свідоцтва співробітника із забезпечення польотів, з таких галузей:

Повітряне право

а) правила і положення щодо власника свідоцтва співробітника із забезпечення польотів;
відповідні правила і процедури обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) принципи роботи силових установок літаків, систем і приладового устаткування;
в) експлуатаційні обмеження літаків і силових установок;
г) перелік мінімального обладнання;

Льотні характеристики та планування польотів

ґ) вплив завантаження і розподілу маси на льотно-технічні характеристики ПС;
розрахунки маси і центрування;
д) оперативне планування польоту;
розрахунки витрати палива і тривалості польоту за кількістю палива;
процедури вибору запасного аеродрому;
керування крейсерським польотом за маршрутом;
збільшена дальність польоту;
е) підготовка і подання планів польоту для цілей ОПР;
є) основні принципи систем планування за допомогою комп'ютерів;
ж) авіаційна метеорологія;
переміщення областей низького і високого тиску;
структура фронтів, виникнення і характеристики особливих явищ погоди, що впливають на умови зльоту, польоту за маршрутом і посадки;
з) розуміння і застосування авіаційних метеорологічних зведень, карт і прогнозів;
коди і скорочення;
правила одержання і використання метеорологічної інформації;

Повітряна навігація

и) принципи аеронавігації, у т.ч. правила виконання польоту за приладами;

Експлуатаційні процедури

і) користування аеронавігаційною документацією;
ї) експлуатаційні процедури перевезення звичайних і небезпечних вантажів;
к) процедури щодо авіаційних подій та інцидентів;
правила польотів за аварійної ситуації;
л) процедури, пов'язані з актами незаконного втручання і диверсіями щодо ПС;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку