Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Кандидат повинен продемонструвати свої практичні вміння виконувати функції, передбачені наданими правами, шляхом здачі іспитів у сертифікаційних центрах або на підприємствах з ТО, які затверджені Укравіатрансом.

8.3.3. Права власника свідоцтва техніка з ТО ПС та порядок їх здійснення.

8.3.3.1. Власник свідоцтва техніка з ТО категорії А має право: підписувати свідоцтво про технічне обслуговування частини ПС у межах особисто виконаної роботи відповідно до завдання і під керівництвом інженерно-технічного персоналу, що має допуск вищої категорії.

8.3.3.2. Власник свідоцтва техніка з ТО категорії В має права, передбачені для техніка з ТО категорії А, та додаткові права:

а) щодо літаків 4-го класу з Mмакс.взл.=5700кг та менше і вертольотів 4-го класу:

підписувати свідоцтво про ТО для ПС у цілому або його частин після ремонту, модифікації або монтажу агрегатів і (або) одиниць обладнання, оглядів, оперативного і (або) періодичного ТО;
засвідчувати придатність до польоту ПС у цілому після оглядів і оперативного ТО;

б) щодо ПС 3-го класу та літаків 4-го класу з Ммакс.зл. понад 5700кг:

підписувати свідоцтво про ТО для ПС у цілому або його частин після незначної модифікації або монтажу агрегатів і (або) одиниць обладнання, оглядів, оперативного і (або) періодичного ТО;

в) щодо ПС 1-2 -го класу: підписувати свідоцтво про ТО для частин ПС після огляду, оперативного ТО.

8.3.3.3. Власник свідоцтва техніка з ТО категорії С має права, передбачені для техніка з ТО категорії В, та додаткові права:

а) щодо літаків 4-го класу з Mмакс.взл.=5700кг та менше і вертольотів 4-го класу:

засвідчувати придатність до польоту ПС у цілому після періодичного ТО;
засвідчувати придатність до польоту частин ПС після ремонту;

б) щодо ПС 3-го класу та літаків 4-го класу з Ммакс.зл. понад 5700кг:

підписувати свідоцтво про ТО для ПС у цілому після незначної модифікації, монтажу агрегатів і (або) одиниць обладнання, періодичного ТО;
підписувати свідоцтво про ТО для частин ПС після ремонту;

в) щодо ПС 1-2 класу:

підписувати свідоцтво про ТО для ПС у цілому після огляду, оперативного ТО.

8.4. Кваліфікаційні відмітки інженерно- технічного персоналу

8.4.1. Кваліфікаційні відмітки авіаційного персоналу з ТО конкретизують права власника свідоцтва в межах повноважень, передбачених для даної категорії свідоцтв.

8.4.2. Кандидат на отримання кваліфікаційної відмітки повинен мати підготовку з певного типу ПС за затвердженою програмою в сертифікованому навчальному закладі або підприємстві з ТО і пройти стажування.

8.4.3. Кваліфікаційна відмітка про тип ПС заноситься в свідоцтво інженерно-технічного персоналу після навчання й успішної здачі іспитів та проходження стажування для даної категорії свідоцтв у сертифікованому навчальному закладі або в експлуатаційному (виробничому) підприємстві, яким Укравіатрансом надане таке право.

8.4.4. Кваліфікаційна відмітка про частини ПС заноситься в свідоцтво інженерно-технічного персоналу після навчання й успішної здачі іспитів та проходження стажування для даної категорії свідоцтв у сертифікованому навчальному закладі або в експлуатаційному (виробничому) підприємстві, яким Укравіатрансом надане таке право.

Установлені такі коди, що заносяться до пункту XII свідоцтва:

I - ПС у цілому;
II - планер і його системи;
III - двигун і його системи;
IV - електрообладнання ПС;
V.a - приладове обладнання ПС;
V.b - радіоелектронне обладнання ПС;
VI - навігаційне обладнання ПС.

Для конкретних категорій свідоцтв інженерно-технічного персоналу допускаються такі комбінації:

планер, його системи + двигун і його системи (ІІ+ІІІ);
електро + приладове + радіоелектронне обладнання (IV+Va/b+VI);
повітряне судно в цілому (I).

8.4.5. Кваліфікаційна відмітка про вид ТО заноситься в свідоцтво інженерно-технічного персоналу після навчання і успішної здачі іспитів та проходження стажування для даної категорії свідоцтв в сертифікованому навчальному закладі або в експлуатаційному (виробничому) підприємстві, яким Укравіатрансом надане таке право.

8.4.6. У разі перерви в роботі інженерно-технічного персоналу понад один рік кваліфікаційна відмітка про клас, тип ПС або його частини на певних видах ТО втрачає силу і в свідоцтві не вказується. Вона відновлюється в порядку, передбаченому для початкового отримання.

8.4.7. Порядок унесення та відновлення кваліфікаційних відміток викладений у пункті 12.4 цих Правил.

9. СВІДОЦТВА ОПЕРАТОРА СЛУЖБИ РУХУ (АВІАЦІЙНОЇ СТАНЦІЇ)

9.1. Вимоги, що пред'являються до кандидата для одержання свідоцтва оператора служби руху (авіаційної станції):

9.1.1. Вік кандидата - не менше 18 років.

9.1.2. Знання.

Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають рівню, установленому для власника свідоцтва оператора авіаційної станції, як мінімум, у таких галузях

Загальні знання

а) види та організація забезпечення обслуговування повітряного руху в Україні;

Мова

б) володіння українською та російською мовами під час ОПР ПС України, володіння англійською та російською мовами під час ОПР іноземними ПС, здатність вимовляти без акценту або дефектів мови, що можуть негативно впливати на ведення радіозв'язку/спілкування з представниками експлуатантів повітряного транспорту;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку