Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

б) фундаментальні принципи і теоретичні основи гідроаеромеханіки, авіаційних двигунів, опору матеріалів, електротехніки, які мають стосунок до ТО ПС;

Проектування і конструювання ПС

в) характеристики матеріалів і їх використання при проектуванні ПС, принципи проектування конструкції, принципи функціонування систем ПС;
методи складання;
силові установки і пов'язані з ними системи;
механічні, гідравлічні, електричні та електронні джерела живлення;
приладове обладнання та системи індикації ПС;
системи керування ПС і бортові системи навігаційного і зв'язкового обладнання;

Технічне обслуговування ПС

г) роботи, виконання яких необхідне для збереження льотної придатності ПС, включаючи методи і процедури капітального, поточного ремонту, перевірки, заміни, модифікації або усунення дефектів конструкції ПС, її компонентів і систем згідно з методиками, які передбачені у відповідних регламентах, технологічних вказівках, керівництвах з ТО;

Технічна діагностика ПС

ґ) методи і засоби діагностування літальних апаратів та АД;

Можливості і обмеження людини при експлуатації АТ

д) можливості і обмеження людини щодо обов'язків власника свідоцтва авіаційного персоналу з ТО (людський фактор).

8.2.2.3. Конкретні вимоги до обсягу знань у кожній з перелічених галузей встановлюється в затверджених Укравіатрансом програмах підготовки кандидатів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу з ТО кожної категорії.

8.2.2.4. Кандидат на отримання свідоцтва інженера з ТО ПС повинен мати підготовку за відповідною спеціальністю з освітньо-кваліфікаційним рівнем "спеціаліст".

8.2.2.5. Досвід

Кандидат на отримання свідоцтва інженера з ТО ПС повинен мати такий досвід з огляду, ТО ПС або їх елементів:

а) при видачі свідоцтва інженера з ТО ПС категорії А: один рік. Дозволяється зараховувати до цього терміну не більше як дев'ять місяців виробничих стажувань, проведених під час навчання за відповідною спеціальністю;
б) при видачі свідоцтва інженера з ТО ПС категорії В: два роки роботи з правами, передбаченими для свідоцтва інженера з ТО ПС категорії А;
в) при видачі свідоцтва інженера з ТО ПС категорії С: два роки роботи з правами, передбаченими для свідоцтва інженера з ТО ПС категорії В.

8.2.2.6. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати свої практичні вміння виконувати функції, передбачені наданими правами, шляхом здачі іспитів у сертифікаційних центрах або на підприємствах з ТО, які затверджені Укравіатрансом.

8.2.3. Права власника свідоцтва інженера з ТО ПС та порядок їх здійснення

8.2.3.1. Власник свідоцтва інженера з ТО категорії А має право:

а) щодо літаків 4-го класу з Ммакс.зл.=5700кг та меншою і вертольотів 4-го класу:

підписувати свідоцтво про ТО для ПС у цілому або його частин, після ремонту, модифікації або монтажу агрегатів і (або) одиниць обладнання, огляду, оперативного або періодичного ТО;
засвідчувати придатність до польоту ПС у цілому або його частин після огляду, оперативного і періодичного ТО;

б) щодо ПС 3-го класу та літаків 4-го класу з Ммакс.зл. понад 5700кг:

підписувати свідоцтво про ТО для ПС у цілому або його частин, після ремонту, модифікації або монтажу агрегатів і (або) одиниць обладнання, огляду, оперативного або періодичного ТО;
засвідчувати придатність до польоту частин ПС після огляду , оперативного і періодичного ТО;

в) щодо ПС 1 - 2-го класу:

підписувати свідоцтво про ТО для частин ПС, після монтажу агрегатів і (або) одиниць обладнання, огляду, оперативного або періодичного ТО;
засвідчувати придатність до польоту частин ПС після огляду , оперативного і періодичного ТО.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку