Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

7.3.1.2. Досвід

Кандидат повинен відповідати вимогам, що пред'являються для одержання свідоцтва диспетчера служби руху згідно з пунктом 7.1.3 цих Правил, має стаж роботи з безпосереднього керування повітряним рухом протягом не менш як 4000 годин та кваліфікаційні відмітки на тому диспетчерському пункті (секторі), на якому він навчає інших".

Звід авіаційних правил України
АПУ 1. Авіаційний персонал

ПРАВИЛА
ВИДАЧІ СВІДОЦТВ АВІАЦІЙНОМУ ПЕРСОНАЛУ
В УКРАЇНІ

Частина 4.

8. СВІДОЦТВА АВІАЦІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН

8.1. Загальні вимоги щодо свідоцтв та кваліфікаційних відміток авіаційного персоналу з ТО ПС

8.1.1. Право засвідчити придатність до польоту ПС у цілому або його частин після ТО та підписувати свідоцтво про ТО ПС надається інженерно-технічному персоналу офіційним дозволом Укравіатрансу на здійснення такої діяльності у вигляді конкретного свідоцтва авіаційного персоналу з ТО ПС, що видається, відповідно до процедур, установлених цими Правилами.

8.1.2. Власник свідоцтва авіаційного персоналу з ТО здійснює права, що вказані в пунктах 8.2.3 і 8.3.3 цих Правил тільки щодо:

а) тих ПС, які вказані в його свідоцтві згідно з установленою класифікацією (додаток 10 цих Правил);
б) тих ПС, які вказані в його свідоцтві конкретно;
в) тих планерів, СУ, бортових систем або елементів, які вказані в його свідоцтві або конкретно, або за їх належністю до загального виду;
г) тих видів ТО, які вказані в його свідоцтві конкретно.

8.1.3. Відповідальність за відповідність інженерно-технічного персоналу цим Правилам і допуск його до робіт з ТО в межах повноважень, передбачених свідоцтвом авіаційного персоналу з ТО ПС, а також за рівень кваліфікації техніка без категорії (механіка з ТО ПС), які згідно з цими Правилами не мають свідоцтв, покладається на керівників ІАС, АТБ експлуатантів, аеропортів і підприємств з ТО та служб контролю якості, згідно з чинним законодавством.

8.1.4. Устанавлюються такі види свідоцтв авіаційного персоналу з ТО:

свідоцтво інженера з технічного обслуговування;
свідоцтво техніка з технічного обслуговування.

8.2. Cвідоцтво інженера з технічного обслуговування ПС

8.2.1 Cвідоцтва інженера з ТО встановлюються трьох категорій:

категорія С;
категорія В;
категорія А.

8.2.2. Вимоги, що пред`являються до кандидата для одержання свідоцтва

8.2.2.1. Вік кандидата - не менше 21 року.

8.2.2.2. Знання

Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику свідоцтва інженерно-технічного персоналу, з таких галузей:

Повітряне право і вимоги до льотної придатності

а) правила і нормативні положення, які стосуються власника свідоцтва авіаційного персоналу з ТО, включаючи відповідні вимоги придатності до польотів, що регулюють процес сертифікації і збереження придатності до польотів ПС, а також діяльність експлуатантів і підприємств з ТО та процедури;

Загальноінженерні та природничі науки

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку