Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

7.2.3. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови, що мають дотримуватись при виконанні цих прав.

7.2.3.1. Власник кваліфікаційної відмітки аеродромного диспетчерського обслуговування, термін дії свідоцтва диспетчера служби руху якого не скінчився, має право забезпечувати та/або контролювати забезпечення аеродромного диспетчерського обслуговування на тому аеродромі, де він одержав кваліфікаційну відмітку.

7.2.3.2. Власник кваліфікаційної відмітки диспетчерського обслуговування підходу, термін дії свідоцтва диспетчера служби руху якого не скінчився, має право забезпечувати та/або контролювати забезпечення диспетчерського обслуговування підходу на аеродромі або аеродромах, де він отримав кваліфікаційну відмітку, у межах повітряного простору або частини повітряного простору, який перебуває під юрисдикцією диспетчерського органу, що забезпечує диспетчерське обслуговування підходу.

7.2.3.3. Власник кваліфікаційної відмітки радіолокаційного диспетчерського обслуговування підходу, термін дії свідоцтва диспетчера служби руху якого не скінчився, має право забезпечувати та/або контролювати забезпечення диспетчерського обслуговування підходу з використанням радіолокатора або іншої системи огляду на аеродромі або аеродромах, де він отримав кваліфікаційну відмітку, у межах повітряного простору або частини повітряного простору, який перебуває під юрисдикцією диспетчерського органу, що забезпечує диспетчерське обслуговування підходу. Якщо власник цієї кваліфікаційної відмітки відповідає вимогам пункту 7.2.2.2.2, то він має право забезпечувати заходження ПС за оглядовим радіолокатором.

7.2.3.4. Власник кваліфікаційної відмітки диспетчерського обслуговування за посадковим радіолокатором (радіолокатором точного заходження на посадку), термін дії свідоцтва диспетчера служби руху якого не скінчився, має право забезпечувати та контролювати заходження ПС на посадку з використанням посадкового радіолокатора (радіолокатора точного заходження на посадку) на аеродромі, де він одержав допуск.

7.2.3.5. Власник кваліфікаційної відмітки диспетчерського обслуговування району, термін дії свідоцтва диспетчера служби руху якого не скінчився, має право забезпечувати та/або контролювати забезпечення диспетчерського обслуговування району в межах повітряного простору або частини повітряного простору, де він отримав кваліфікаційну відмітку.

7.2.3.6. Власник кваліфікаційної відмітки радіолокаційного диспетчерського обслуговування району, термін дії свідоцтва диспетчера служби руху якого не скінчився, має право забезпечувати та/або контролювати забезпечення диспетчерського обслуговування району із застосуванням радіолокатора в межах повітряного простору або частини повітряного простору, де він отримав кваліфікаційну відмітку.

7.2.4. Перед використанням прав, що зазначені в пункті 7.2.3, власник свідоцтва має бути ознайомленим з усієї діючою на даний момент інформацією щодо особливостей обслуговування повітряним рухом.

7.2.5. Термін дії кваліфікаційної відмітки

7.2.5.1. Кваліфікаційна відмітка втрачає чинність, якщо диспетчер служби руху не виконує свої функціональні обов'язки, передбачені кваліфікаційною відміткою протягом шести місяців.

7.2.5.2. Відмітка залишається недійсною до того часу, доки знову не буде встановлена спроможність диспетчера здійснювати свої функціональні обов'язки, що передбачені кваліфікаційною відміткою.

7.3. Спеціальна відмітка диспетчера-інструктора служби руху

7.3.1. Вимоги, що пред'являються до кандидата для внесення спеціальної відмітки

7.3.1.1. Знання

Кандидат повинен відповідати рівню знань, який потрібний для одержання свідоцтва диспетчера служби руху згідно з пунктом 7.1.2 цих Правил. Окрім того, кандидат має успішно пройти курс підготовки за затвердженою програмою та продемонструвати знання, які відповідають правам, що надаються власнику спеціальної відмітки диспетчера-інструктора з таких галузей:

а) теорія та методика практичного навчання;
б) розробка програм підготовки;
в) планування індивідуального та групового навчання;
г) використання навчальних посібників;
Ґ) елементи ефективного навчання;
д) процес засвоєння матеріалу під час навчання ;
е) оцінка успішності осіб, які навчаються;
є) оцінка практичної підготовки осіб, які навчаються;
ж) аналіз та виправлення помилок під час навчання;
з) можливості та обмеження людини щодо підготовки диспетчера;
и) небезпека, пов'язана з імітацією виходу з ладу обладнання ОПР.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку