Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

а) кваліфікаційна відмітка аеродромного диспетчерського обслуговування (Aerodrome Control Rating -TWR);
б) кваліфікаційна відмітка диспетчерського обслуговування підходу (Approach Control Rating - APP);
в) кваліфікаційна відмітка радіолокаційного диспетчерського обслуговування підходу (Approach Radar Control Rating - APP/R/);
г) кваліфікаційна відмітка диспетчерського обслуговування за посадковим радіолокатором (радіолокатор точного заходження на посадку) (Approach Precision Radar Control Rating - PAR);
Ґ) кваліфікаційна відмітка диспетчерського обслуговування району (Area Control Rating - ACC);
д) кваліфікаційна відмітка радіолокаційного диспетчерського обслуговування району (Area Radar Control Rating - ACC /R/).

7.2.2. Вимоги, що пред'являються до кандидата для внесення кваліфікаційної відмітки диспетчера служби руху:

7.2.2.1. Знання

Кандидат повинен продемонструвати відповідні наданим правам знання, що визначають коло службових обов'язків:

7.2.2.1.1. Для кваліфікаційної відмітки аеродромного диспетчерського обслуговування, як мінімум, з таких галузей:

а) генеральний план аеродрому, фізичні характеристики та візуальні засоби;
б) структура повітряного простору;
в) правила, процедури та джерела інформації, що застосовуються;
г) аеронавігаційні засоби;
Ґ) обладнання для диспетчерського обслуговування повітряного руху та його використання;
д) рельєф місцевості та характерні наземні орієнтири;
е) характеристика повітряного руху;
є) особливі явища погоди;
ж) плани дій з проведення робіт з пошуку та рятування.

7.2.2.1.2. Для кваліфікаційної відмітки диспетчерського обслуговування підходу та диспетчерського обслуговування району, як мінімум, з таких галузей:

а) структура повітряного простору;
б) правила, процедури та джерела інформації, які застосовуються;
в) аеронавігаційні засоби;
г) обладнання для диспетчерського обслуговування повітряного руху та його використання;
Ґ) характеристика повітряного руху та потоків повітряного руху;
д) особливі явища погоди;
е) плани дій з проведення робіт з пошуку та рятування.

7.2.2.1.3. Для кваліфікаційних відміток радіолокаційного диспетчерського обслуговування підходу, диспетчерського обслуговування за посадковим радіолокатором (радіолокатором точного заходження на посадку), радіолокаційного диспетчерського обслуговування району кандидат повинен відповідати вимогам, що зазначені в підпункті 7.2.2.1.2, в обсязі, що передбачається колом його відповідальності, та має продемонструвати рівень знань, достатній для виконання ним його службових обов'язків, як мінімум, з таких додаткових галузей:

а) принципи функціонування, використання та обмеження радіолокаторів, інших систем спостереження та пов'язаного з ними обладнання;
б) процедури з надання у відповідних випадках радіолокаційного диспетчерського обслуговування підходу, точного заходження на посадку або радіолокаційного обслуговування району, включаючи процедури контролю за витримуванням безпечних висот польоту.

7.2.2.2. Досвід

Кандидат повинен успішно закінчити навчальний курс за затвердженою програмою, успішно виконувати реальне керування повітряним рухом під контролем диспетчера, який має відповідну кваліфікаційну відмітку та спеціальну відмітку про допуск до інструкторської роботи:

7.2.2.2.1. Для отримання кваліфікаційної відмітки аеродромного диспетчерського обслуговування: диспетчерське обслуговування аеродрому на тому диспетчерському пункті, для якого запитується кваліфікаційна відмітка, протягом не менше 90 годин або одного місяця, у залежності від того, що надійде пізніше.

7.2.2.2.2. Для отримання кваліфікаційної відмітки диспетчерського обслуговування підходу, радіолокаційного диспетчерського обслуговування підходу, диспетчерського обслуговування району, радіолокаційного диспетчерського обслуговування району: диспетчерське обслуговування на тому диспетчерському пункті, для якого запитується кваліфікаційна відмітка, протягом не менше 180 годин або трьох місяців, у залежності від того, що надійде пізніше. Якщо для диспетчера радіолокаційного обслуговування підходу необхідно забезпечувати заходження на посадку за оглядово-диспетчерським локатором, то досвід має включати не менш 25 таких заходжень на посадку під контролем диспетчера, який має відповідну кваліфікаційну відмітку.

7.2.2.2.3. Для отримання кваліфікаційної відмітки диспетчерського обслуговування за посадковим радіолокатором (радіолокатором точного заходження на посадку): не менше 200 заходжень на посадку, 100 з яких необхідно здійснити на відповідному сертифікованому тренажері, та не менше ніж 50 заходжень - на тому обладнанні та на тому робочому місці, для якого запитується кваліфікаційна відмітка.

7.2.2.3. Досвід, який зазначено в п. 7.2.2.2, має бути отриманий упродовж 6 місяців, безпосередньо перед одержанням кваліфікаційної відмітки.

7.2.2.4. Коли кандидат уже мав кваліфікаційну відмітку диспетчера керування повітряним рухом іншої категорії або таку саму відмітку, але на іншому робочому місці, структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає можливість зниження вимог щодо досвіду, установлених для цієї кваліфікаційної відмітки.

7.2.2.5. Уміння

Кандидат повинен виявити вміння, здатність приймати рішення та виконувати обов'язки, які необхідні для безпечного, упорядкованого та оперативного диспетчерського обслуговування на рівні, що відповідає наданим правам.

7.2.2.6. Якщо кандидат одночасно одержує дві кваліфікаційні відмітки диспетчера служби руху, то структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає вимоги на підставі вимог, що стосуються кожної кваліфікаційної відмітки.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку