Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Основні тактико-технічні характеристики засобів пожежогасіння, радіозв'язку та спеціальної апаратури

ї) обладнання і техніка, що застосовуються для гасіння лісових пожеж;
к) радіозв'язок у лісовому господарстві;

Охорона праці та техніка безпеки

л) охорона праці та техніка безпеки при виконанні робіт з авіаційної охорони лісів, патрульних робіт.

6.14.1.3. Досвід

Кандидат, виконуючи функції льотчика-спостерігача, повинен налітати не менш як 40 годин на ПС під час охоронних та патрульних робіт.

6.14.1.4. Практична підготовка

Кандидат повинен пройти практичну підготовку за затвердженою програмою, що забезпечує виконання пункту 6.14.1.3 під контролем особи, уповноваженої Укравіатрансом. Така особа забезпечує набуття кандидатом експлуатаційного досвіду на рівні вимог, що пред`являються до власника свідоцтва льотчика-спостерігача.

6.14.1.5. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність виконувати обов'язки льотчика-спостерігача ПС з рівнем компетенції, що відповідає правам власника свідоцтва льотчика-спостерігача, а також уміння:

а) приймати правильні рішення та кваліфіковано здійснювати нагляд у польоті;
б) застосовувати знання з патрульних та охоронних робіт із застосуванням найпростіших радіотехнічних засобів денної навігації у простих метеоумовах;
в) готувати картографічний матеріал та знати правила користування ним;
г) організовувати роботу з охорони та патрулювання об'єктів нагляду;
ґ) вести двобічний зв'язок з наземними радіостанціями в телефонному режимі в установленому порядку;
д) здійснювати взаємодію з іншими членами екіпажу.

6.14.1.6. Придатність за станом здоров'я

Кандидат повинен мати діючий медичний сертифікат, що відповідає другому стандарту здоров'я.

6.14.2. Права власника свідоцтва та умови здійснення таких прав

Свідоцтво льотчика-спостерігача, термін дії якого не скінчився, дає змогу його власнику виконувати функції льотчика-спостерігача на будь-якому типі ПС.

7. СВІДОЦТВО ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВІДМІТКИ ДИСПЕТЧЕРІВ СЛУЖБИ РУХУ

7.1. Вимоги, що пред'являються до кандидата для одержання свідоцтва

7.1.1. Вік кандидата - не менше 21 року.

7.1.2. Знання

Кандидат продемонстрував знання, що відповідають рівню, установленому для власника свідоцтва диспетчера служби руху, як мінімум, з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення щодо діяльності диспетчера служби руху;

Обладнання та технічні засоби для керування повітряним рухом

б) принципи дії, використання, можливості та обмеження обладнання, що використовується для керування повітряним рухом;

Загальні знання

в) принципи польоту, принципи експлуатації та функціонування ПС, силових установок та систем, характеристики ПС, що мають відношення до процесу керування повітряним рухом;

Можливості та обмеження людини

г) можливості та обмеження людини під час ОПР стосовно керування повітряним рухом (людський фактор);

Мова

Ґ) володіння українською та російською мовами під час ОПР ПС України, володіння англійською та російською мовами під час ОПР іноземними ПС, здатність вимовляти без акценту або дефектів мови, що можуть негативно впливати на ведення радіозв'язку;

Метеорологія

д) авіаційна метеорологія, розуміння та застосування метеорологічної документації та інформації, виникнення та характеристики особливих явищ погоди, що впливають на виконання польотів та їх безпеку, принципи вимірювання висот;

Повітряна навігація

е) принципи аеронавігації, принципи дії, обмеження і точність навігаційних систем та візуальних засобів, використання аеронавігаційної інформації;

Експлуатаційні процедури

є) обслуговування повітряного руху, правила ведення радіозв'язку та фразеологія радіообміну (штатні, позаштатні та аварійні), використання відповідної авіаційної документації, практичні методи забезпечення безпеки польотів.

7.1.3. Досвід

Кандидат повинен успішно закінчити навчальний курс за затвердженою програмою та успішно виконувати не менше трьох місяців реальне керування повітряним рухом під контролем диспетчера, який має відповідну кваліфікаційну відмітку. Необхідний досвід для отримання кваліфікаційної відмітки диспетчера служби руху (п. 7.2) має зараховуватися як частина досвіду, що передбачено цим пунктом.

7.1.4. Придатність за станом здоров'я

Кандидат повинен мати діючий медичний сертифікат, що відповідає третьому стандарту здоров'я.

7.2. Кваліфікаційні відмітки диспетчера служби руху (Ratings)

7.2.1. Кваліфікаційні відмітки диспетчерів служби руху розподіляються за такими видами:

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку