Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

6.7.1.2. Досвід

Кандидат повинен відповідати вимогам, що пред`являються до його досвіду під час одержання свідоцтва бортінженера, та має загальний наліт не менш як 1200 годин, серед них не менш як 100 годин на даному типі ПС.

6.7.1.3. Льотна підготовка

Під керівництвом бортінженера-інструктора кандидат повинен пройти курс навчання з методики ведення льотної підготовки, включаючи демонстрацію операцій, методи практичного навчання, розпізнавання та ведення аналізу помилок, що найбільш поширені під час навчання.

6.7.1.4. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність навчати з тих галузей, з яких він має проводити льотну підготовку, та на тих типах ПС, де передбачається здійснення прав бортінженера-інструктора, включаючи наземну та передполітну підготовку, а також розбір польотів. Кандидат практично застосовує методи навчання, з яких він має проводити льотну підготовку.

6.7.2. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови здійснення таких прав

Власник кваліфікаційної відмітки бортінженера-інструктора, термін дії свідоцтва якого не скінчився, має право:

а) проводити льотну підготовку, потрібну для видачі свідоцтва бортінженера або кваліфікаційної відмітки бортінженера-інструктора;
б) вводити до ладу бортінженерів, які пройшли відповідну підготовку.

6.8. Свідоцтво бортрадиста

6.8.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для одержання свідоцтва

6.8.1.1. Вік кандидата - не менше 18 років.

6.8.1.2. Знання Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику свідоцтва бортрадиста, з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення щодо власника свідоцтва бортрадиста;
правила польотів, практика та правила обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) бортові аварійно-рятувальні засоби ПС;
в) основи електротехніки, електричної системи постійного та змінного струму, системи електропроводки ПС, металізація та екранування, льотна експлуатація електрообладнання;
г) принципи роботи зв'язкового радіообладнання та його льотна експлуатація;
загальні відомості про роботу радіонавігаційного обладнання та його експлуатація;

Можливості та обмеження людини в льотній діяльності

ґ) можливості та обмеження людини в льотній діяльності (людський фактор) щодо бортрадиста;

Авіаційна метеорологія

д) авіаційна метеорологія;
кліматологія відповідних районів з точки зору її впливу на авіацію;
пересування зон низького та високого тиску;
структура атмосферних фронтів;
виникнення та характеристики особливих явищ погоди, що впливають на умови польоту за маршрутом, зльоту та посадки;
обхід районів небезпечних метеоумов;
е) використання аеронавігаційної документації (такої, як AIP, NOTAM), авіаційні коди та скорочення;
є) особливості метеозабезпечення на міжнародних повітряних лініях;

Експлуатаційні правила та повітряна навігація

ж) відповідні експлуатаційні обмеження та дані з КЛЕ ПС або іншого документа, що містить цю інформацію, щодо роботи бортрадиста;
з) повітряна навігація, включаючи використання аеронавігаційних карт, приладів та навігаційних засобів, розуміння принципів роботи відповідних навігаційних систем та обладнання;
и) загальні відомості про наземні світлотехнічні засоби забезпечення польотів;

Радіотелефонія

і) правила ведення радіотелефонного зв'язку та фразеологія радіообміну.

6.8.1.3. Досвід

6.8.1.3.1. Кандидат, виконуючи обов'язки бортрадиста, повинен налітати не менш як 60 годин під контролем бортрадиста-інструктора. Дозволяється зарахування до цього загального нальоту не більш як 12 годин, виконаних на комплексному пілотажному тренажері під контролем бортрадиста-інструктора.

6.8.1.3.2. Якщо кандидат має наліт у якості пілота / штурмана, то Структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає прийнятність зарахування такого досвіду та, у разі позитивного рішення, ступінь можливого зниження вимог пункту 6.8.1.3.1 цих Правил до часу нальоту, при цьому може бути зараховано не більш як 50% часу програми підготовки бортрадиста.

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку