Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Власник кваліфікаційної відмітки штурмана-інструктора, термін дії свідоцтва якого не скінчився, має право:

а) проводити льотну підготовку для видачі свідоцтва штурмана або внесення в це свідоцтво кваліфікаційної відмітки штурмана-інструктора;
б) вводити до ладу штурманів, які пройшли відповідну підготовку;
в) проводити підготовку пілотів для отримання допуску до польотів у скороченому складі екіпажу (без штурмана);
г) виконувати провезення по трасах, лідирувати ПС.

6.5. Посвідчення курсанта бортінженера

Вимоги до курсанта-бортінженера такі самі, що й до курсанта-пілота (пункт 5.2 цих Правил), за винятком пунктів 5.2.1.3 та 5.2.2.4, що встановлюються таким чином:

6.5.1. Придатність за станом здоров'я

Курсанту-бортінженеру не дозволяється льотне навчання на борту ПС, якщо він не має діючого медичного сертифіката, що відповідає першому стандарту здоров'я.

6.5.2. Курсант-бортінженер допускається до льотного навчання на борту ПС на міжнародних повітряних лініях, якщо існує відповідна угода між Україною та державою, над територією якої мають виконуватися навчальні польоти.

6.6. Свідоцтво бортінженера

6.6.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для одержання свідоцтва

6.6.1.1. Вік кандидата - не менше 18 років.

6.6.1.2. Знання Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику свідоцтва бортінженера, з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення щодо власника свідоцтва бортінженера;
правила та положення, що регулюють експлуатацію цивільних ПС у частині обов'язків бортінженера;

Експлуатація повітряних суден

б) основні принципи будови силових установок, газотурбінних і/ або поршневих двигунів;
характеристики палива;
паливні системи, включаючи регулювання подавання палива;
мастильні матеріали та системи змащування;
форсажні камери та системи впорскування;
призначення та принцип роботи систем запалювання та запуску двигунів;
в) принципи роботи, правила експлуатації та обмеження силових установок ПС;
вплив атмосферних умов на характеристики двигунів;
вплив очікуваних умов експлуатації ПС (ресурс, граничні режими роботи двигунів і т.ін.) на характеристики двигуна;
г) конструкція та будова елементів ПС (таких, як планер, шасі, гальма, протиюзові пристрої, органи керування і т.ін.);
вплив корозії та втомленості матеріалів на ресурс ПС;
виявлення пошкоджень та дефектів конструкції;
ґ) протиобліднювальні та водовідштовхувальні системи;
д) системи наддування та кондиціонування повітря, кисневі системи;
е) гідравлічні та пневматичні системи;
є) основи електротехніки; електрообладнання ПС;
електричні системи постійного та змінного струму ;
металізація та екранування;
ж) принцип роботи приладового обладнання, компасів, автопілотів, радіозв'язного обладнання, радіонавігаційних та радіолокаційних засобів, систем управління польотом, дисплеїв та радіоелектронного обладнання;
з) обмеження відповідних ПС;
и) системи пожежної сигналізації та протипожежні системи;
і) використання та перевірка справності обладнання та систем відповідних ПС;

Льотні характеристики ПС та планування польотів

ї) вплив завантаження та центрування на льотно-технічні характеристики та характеристики керованості ПС;
розрахунки маси та центрування ПС;
к) використання та практичне застосування даних про льотно-технічні характеристики ПС, включаючи правила керування в крейсерському режимі;

Можливості та обмеження людини в льотній діяльності

л) можливості та обмеження людини в льотній діяльності (людський фактор) щодо бортінженера;

Експлуатаційні правила

м) принципи технічного обслуговування, правила підтримання льотної придатності, дефектація, передполітні огляди, запобіжні заходи при заправленні паливом та застосуванні зовнішніх джерел живлення;
установлене обладнання та системи кабіни;
н) порядок дій за нормальних, особливих та аварійних умов;
о) експлуатаційні правила вантажних перевезень та правила перевезень небезпечного вантажу;

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку