Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

Експлуатаційні правила

к) розуміння та використання аеронавігаційної документації (такої, як AIP, NOTAM), авіаційні коди, скорочення та карти вильоту, польоту за маршрутом, зниження та заходження на посадку за приладами;

Аеродинаміка польоту ПС

л) аеродинаміка та динаміка польоту ПС;

Радіотелефонія

м) правила ведення радіотелефонного зв'язку та фразеологія радіообміну.

6.3.1.3. Досвід

6.3.1.3.1. Кандидат, виконуючи функції штурмана, повинен налітати на ПС за затвердженою програмою не менш як 200 годин, включаючи не менш як 30 годин польотів уночі.

6.3.1.3.2. Якщо кандидат має наліт у якості пілота, то структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає прийнятність зарахування такого досвіду та, у разі позитивного рішення, ступінь можливого зниження вимог пункту 6.3.1.3.1 цих Правил до часу нальоту, при цьому може бути враховано не більш як 50% програми підготовки штурмана.

6.3.1.4. Льотна підготовка

Кандидат повинен пройти льотну підготовку за затвердженою програмою, що забезпечує виконання пункту 6.1.1.3.1 цих Правил під контролем штурмана-інструктора.

Штурман-інструктор забезпечує набуття кандидатом експлуатаційного досвіду на рівні вимог, що пред`являються до власника свідоцтва штурмана.

6.3.1.5. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність виконувати обов'язки штурмана ПС з рівнем компетенції, який відповідає правам, які надають власнику свідоцтва штурмана, а також уміння:

а) приймати правильні рішення та кваліфіковано здійснювати орієнтування у польоті;
б) застосовувати знання з аеронавігації;
в) виконувати всі обов'язки члена льотного екіпажу;
г) здійснювати взаємодію з іншими членами екіпажу.

6.3.1.6. Придатність за станом здоров'я

Кандидат повинен мати діючий медичний сертифікат, що відповідає другому стандарту здоров'я.

6.3.2. Права власника свідоцтва та умови здійснення таких прав

Свідоцтво штурмана, термін дії якого не скінчився, дає змогу його власнику:

а) виконувати функції штурмана на будь-яких типах ПС, у яких, згідго з КЛЕ, не передбачено робоче місце штурмана;
при цьому функції штурмана ПС мають виконуватися тільки після вивчення відповідних розділів КЛЕ ПС та визначення питань взаємодії з іншими членами екіпажу на різних етапах польоту;
б) виконувати функції штурмана на конкретних типах ПС, у яких, згідго з КЛЕ, передбачено робоче місце штурмана при наявності кваліфікаційної відмітки в цьому свідоцтві про допуск до польотів на конкретному типі ПС.

6.4. Кваліфікаційна відмітка штурмана-інструктора

6.4.1. Вимоги, що пред'являються до кандидата для внесення кваліфікаційної відмітки

6.4.1.1. Знання

Кандидат повинен відповідати рівню знань, який потрібний для одержання свідоцтва штурмана згідно з пунктом 6.3.1.2 цих Правил. Окрім того, кандидат успішно закінчив курс підготовки за затвердженою програмою та повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику кваліфікаційної відмітки штурмана-інструктора, з таких галузей:

а) теорія та методика практичного навчання;
б) розробка програм підготовки;
в) планування індивідуального та групового навчання;
г) використання навчальних посібників;
ґ) елементи ефективного навчання;
д) процес засвоєння навчального матеріалу під час навчання;
е) оцінка успішності курсантів з дисциплін (предметів), за якими здійснюється наземна підготовка;
є) оцінка практичної підготовки під час навчання;
ж) аналіз та виправлення помилок під час навчання;
з) можливості та обмеження людини щодо льотної підготовки штурмана;
и) небезпека, пов'язана з імітацією виходу з ладу систем ПС;
аналіз відмов та несправностей систем ПС.

6.4.1.2. Досвід

Кандидат повинен відповідати вимогам, що пред`являються до його досвіду під час одержання свідоцтва штурмана, та має наліт не менш як 1200 годин, серед них не менш як 100 годин на даному типі ПС, з них не менш як 50 годин уночі.

6.4.1.3. Льотна підготовка

Під керівництвом штурмана-інструктора кандидат повинен пройти курс навчання з методики проведення льотної підготовки, включаючи демонстрацію операцій, методи практичного навчання, розпізнавання та ведення аналізу помилок, що найбільш поширені під час навчання.

6.4.1.4. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність навчати з тих галузей, з яких він має проводити льотну підготовку, та на тих типах ПС, де передбачено здійснення прав штурмана-інструктора, включаючи передполітну підготовку, розбір польотів та наземну підготовку. Кандидат практично застосовує методи навчання, з яких він має проводити льотну підготовку.

6.4.2. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови здійснення таких прав

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку