Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

5.12.1.1. Знання

Кандидат повинен відповідати рівню знань, який потрібний при одержанні свідоцтва пілота ВА. Окрім того, кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику відмітки пілота-інструктора ВА, з таких галузей:

а) теорія та методика практичного навчання;
б) розробка програм підготовки;
в) планування індивідуального та групового навчання;
г) використання навчальних посібників;
ґ) елементи ефективного навчання;
д) процес засвоєння навчального матеріалу;
е) оцінка успішності осіб з дисциплін (предметів), за якими здійснюється наземна підготовка;
є) оцінка практичної підготовки;
ж) аналіз та виправлення помилок під час навчання;
з) можливості та обмеження людини щодо льотної підготовки;
и) небезпека, пов'язана з імітацією виходу з ладу систем вільних аеростатів.

5.12.1.2. Досвід

Пілотом-інструктором ВА може бути пілот ВА, який має наліт не менш як 50 годин з льотним стажем не менш двох років та пройшов курс теоретичної і практичної підготовки, успішно здав іспит на право навчання польотам та одержав допуск в установленому порядку.

5.12.1.3. Льотна підготовка

Під керівництвом пілота-інструктора ВА кандидат повинен:

а) пройти курс навчання з методики ведення підготовки, включаючи демонстрацію операцій, методи практичного навчання, розпізнавання та використання помилок, найбільш поширених серед осіб, які навчаються;
б) практично застосувати методику наповнення, виконання запуску, підіймання, маневрів та схем польоту, за якими він має проводити льотну підготовку;
в) навчити двох пілотів курсантів ВА, які успішно склали іспити з теоретичної та практичної підготовки.

5.12.1.4. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність навчати з тих галузей, з яких він має проводити льотну підготовку, та на тих ВА, за якими передбачається здійснення прав пілота-інструктора ВА, включаючи передполітний інструктаж, розбір польотів та наземну підготовку.

5.12.2. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови здійснення таких прав

Власник кваліфікаційної відмітки пілота-інструктора ВА, термін дії свідоцтва якого не скінчився, має право:

а) контролювати самостійні польоти пілотів-курсантів ВА;
б) проводити льотну підготовку, необхідну для видачі свідоцтва пілота ВА та кваліфікаційної відмітки пілота-інструктора ВА на опанованому типі ВА.

5.13. Свідоцтво пілота надлегкого повітряного судна

5.13.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для одержання свідоцтва

5.13.1.1. Вік кандидата - не менше 16 років.

5.13.1.2. Знання

Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику свідоцтва пілота НПС, з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення щодо власника свідоцтва пілота НПС, правила польотів, правила та процедури обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) загальні відомості про конструкцію НПС, принцип роботи СУ та систем НПС;
в) експлуатаційні обмеження НПС та СУ;
відповідні експлуатаційні дані з КЛЕ або іншого документа, що містить цю інформацію;
г) принцип роботи та льотна експлуатація найпростішого авіаційного і радіоелектронного обладнання НПС;

Льотні характеристики ПС та планування польотів

ґ) вплив завантаження та центрування на льотні характеристики НПС;
розрахунки маси та центрування НПС;
д) використання та практичне застосування параметрів зльотних, посадочних та інших характеристик НПС;
е) передполітне планування та планування польоту за маршрутом при виконанні польотів в умовах ПВП на НПС;
підготовка та подання планів польоту ОПР;
відповідні правила обслуговування повітряного руху;
порядок повідомлень про місцезнаходження;
порядок установлення висотоміру;
виконання польотів у районах з інтенсивним рухом;
правила польотів;

Можливості та обмеження людини в льотній діяльності

є) можливості та обмеження людини в льотній діяльності (людський фактор) щодо пілота НПС;

Авіаційна метеорологія

ж) застосування основ авіаційної метеорології і правил одержання та використання метеорологічної інформації;

Повітряна навігація

з) практичні аспекти аеронавігації та методи зчислення шляху, користування аеронавігаційними картами, вимірювання висоти;
и) використання аеронавігаційної документації (такої, як AIP, NOTAM), авіаційні коди та скорочення;

Експлуатаційні процедури

і) відповідні запобіжні заходи та дії за аварійних обставин, включаючи дії, які здійснюють з метою обходу небезпечних метеоумов, турбулентності у сліді та інших особливих для польоту явищ;

Аеродинаміка польоту ПС

ї) основи польоту щодо НПС;

Радіотелефонія

к) правила ведення радіотелефонного зв'язку та фразеологія радіообміну щодо польотів в умовах ПВП, дії при відмові зв'язку.

5.13.1.3. Досвід

5.13.1.3.1. Кандидат повинен мати наліт не менш як 35 годин у якості пілота НПС, з яких 10 годин самостійних та не менше 4 години - за двома різними маршрутами.

5.13.1.3.2. Якщо кандидат на одержання свідоцтва пілота НПС має наліт у якості пілота літака, вертольота або планера і надані цим свідоцтвом права повинні здійснюватися на НПС з аеродинамічним керуванням, то структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає прийнятність зарахування цього нальоту та ступінь можливого зниження вимог до часу нальоту.

5.13.1.4. Льотна підготовка

Кандидат повинен пройти льотну підготовку за затвердженою програмою, що забезпечує виконання пункту 5.13.1.3.1 цих Правил під контролем пілота-інструктора НПС.

Пілот-інструктор забезпечує набуття кандидатом експлуатаційного досвіду на рівні вимог, що пред`являються до власника свідоцтва пілота НПС, з таких галузей:

а) передполітна підготовка, включаючи складення та огляд НПС;
б) прийоми, правила та навики для типу керування НПС (балансирний або аеродинамічний), що використовується;
в) польоти за схемами руху, методи та заходи, що вживаються до запобігання зіткнень;
г) керування НПС, зберігаючи положення у просторі за допомогою зовнішніх візуальних орієнтирів;
ґ) польоти в експлуатаційному діапазоні режимів польоту;
д) розпізнавання початкового та розвинутого звалювання, виведення з нього та з крутого зниження по спіралі;
е) зльоти, заходження на посадку та посадки у нормальних умовах та під час бічного вітру;
є) польоти за маршрутом за допомогою візуальних орієнтирів та методів зчислення шляху;
ж) порядок дій за аварійних обставин.

5.13.1.5. Уміння Кандидат повинен продемонструвати здатність виконувати у якості командира НПС польоти та маневри, наведені у пункті 5.13.1.4 цих Правил, а також уміння:

а) керувати НПС з дотриманням його експлуатаційних обмежень;
б) плавно і точно виконувати всі маневри;
в) приймати правильні рішення та кваліфіковано здійснювати контроль та нагляд у польоті;
г) застосування знань з аеронавігації;
ґ) постійно здійснювати керування НПС таким чином, щоб забезпечити належне виконання схеми польоту або будь-якого маневру з точки зору безпеки польотів.

5.13.1.6. Придатність за станом здоров'я

Кандидат повинен мати діючий медичний сертифікат, що відповідає третьому стандарту здоров'я.

5.13.2. Права власника свідоцтва та умови здійснення таких прав Свідоцтво пілота НПС, термін дії якого не скінчився, дає право виконувати функції командира будь-якого НПС для польотів в умовах ПВП.

5.14. Кваліфікаційна відмітка пілота-інструктора надлегкого повітряного судна

5.14.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для внесення кваліфікаційної відмітки

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку