Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

ж) практичні аспекти аеронавігації та методи зчислення шляху;
використання аеронавігаційних карт;
вимірювання висоти;
з) використання аеронавігаційної документації (такої, як AIP, NOTAM), авіаційні коди та скорочення;

Експлуатаційні процедури

и) різні методи запуску планера та відповідний порядок дій;
і) відповідні запобіжні заходи та дії за аварійних обставин, включаючи дії, яких додержуються з метою обходу небезпечних метеоумов, турбулентності в сліді та інших небезпечних для польоту явищ;

Аеродинаміка польоту ПС

ї) основи польоту щодо планерів. Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надають власнику свідоцтва пілота планера, правил ведення радіотелефонного зв'язку та фразеології радіообміну, що необхідні для виконання польотів в умовах ПВП, а також знання дій, які здійснюють при втраті радіозв'язку.

5.9.1.3. Досвід

5.9.1.3.1. Кандидат повинен мати не менш як 6 годин нальоту в якості пілота планера, включаючи 2 години самостійного нальоту, під час яких він виконав не менш як 20 зльотів та посадок.

5.9.1.3.2. Якщо кандидат має наліт у якості пілота літака, то структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає прийнятність зарахування такого нальоту і у разі позитивного рішення, ступінь можливого зниження вимог до часу нальоту.

5.9.1.4. Льотна підготовка

Кандидат повинен пройти льотну підготовку за затвердженою програмою, що забезпечує виконання пункту 5.9.1.3.1 цих Правил під контролем пілота-інструктора планера.

Пілот-інструктор планера забезпечує набуття кандидатом експлуатаційного досвіду на рівні вимог, що пред`являються до власника свідоцтва пілота планера, з таких галузей:

а) передполітна підготовка, включаючи складення та огляд планера;
б) технічні прийоми та правила, які застосовують під час старту, включаючи відповідні обмеження повітряної швидкості, порядок дій за аварійних обставин та сигнали, які використовуються;
в) польоти за схемами руху, методи та заходи, які застосовують для запобігання зіткненням;
г) керування планером, зберігаючи положення у просторі за допомогою зовнішніх візуальних орієнтирів;
ґ) польоти в експлуатаційному діапазоні режимів польоту;
д) розпізнавання початкового та розвинутого звалювання, виведення з нього та з крутого зниження по спіралі;
е) запуски, заходження на посадку та посадки за нормальних умов та під час бічного вітру;
є) польоти за маршрутом за допомогою візуальних орієнтирів та методів зчислення шляху;
ж) порядок дій за аварійних обставин.

5.9.1.5. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність виконувати в якості командира планера польоти та маневри, наведені у пункті 5.9.1.4 цих Правил, на рівні кваліфікації, відповідної правам, які надають власнику свідоцтва пілота планера, а також уміння:

а) керувати планером з дотриманням його експлуатаційних обмежень;
б) плавно і точно виконувати всі маневри;
в) приймати правильні рішення та кваліфіковано здійснювати нагляд у польоті;
г) застосовувати знання з аеронавігації;
ґ) постійно здійснювати керування планером таким чином, щоб забезпечувати належне виконання схеми польоту або будь-якого маневру з точки зору безпеки польотів.

5.9.1.6. Придатність за станом здоров'я

Кандидат повинен мати діючий медичний сертифікат, що відповідає третьому стандарту здоров'я.

5.9.2. Права власника свідоцтва та умови здійснення таких прав Свідоцтво пілота планера, термін дії якого не скінчився, дозволяє виконувати функції командира будь-якого планера, якщо власник свідоцтва має досвід застосування методу старту, що використовується.

5.10. Кваліфікаційна відмітка пілота-інструктора планера

5.10.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для внесення кваліфікаційної відмітки

5.10.1.1. Знання

Кандидат повинен відповідати рівню знань, який потрібний для одержання свідоцтва пілота планера. Окрім того, кандидат успішно закінчив курс підготовки за затвердженою програмою та повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику відмітки пілота-інструктора планера, з таких галузей:

а) теорія та методика практичного навчання;
б) розробка програм підготовки;
в) планування індивідуального та групового навчання;
г) використання навчальних посібників;
ґ) елементи ефективного навчання;
д) процес засвоєння навчального матеріалу;
е) оцінка успішності осіб з дисциплін (предметів), за якими здійснюється наземна підготовка;
є) оцінка практичної підготовки;
ж) аналіз та виправлення помилок під час навчання;
з) можливості та обмеження людини щодо льотної підготовки;
і) небезпека, пов'язана з імітацією виходу з ладу систем планера, аналіз відмов та несправностей систем планера.

5.10.1.2. Досвід

Кандидат повинен мати не менш як 35 годин самостійного нальоту в якості пілота планера, під час якого він виконав не менш як 100 зльотів та посадок.

5.10.1.3. Льотна підготовка

Під керівництвом пілота-інструктора планера кандидат:

а) повинен пройти курс навчання з методики ведення льотної підготовки, включаючи демонстрацію операцій, методи практичного навчання, розпізнавання та використання помилок, які найбільш поширені серед осіб, що навчаються;
б) практично застосовувати методику виконання старту, маневрів та схем польоту, за якими він має проводити льотну підготовку.

5.10.1.4. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність навчати з тих галузей, в яких він має проводити льотну підготовку, та на тих планерах, де передбачається здійснення прав пілота-інструктора, включаючи передполітний інструктаж, розбір польотів та наземну підготовку.

5.10.2. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови здійснення таких прав Власник кваліфікаційної відмітки пілота-інструктора планера, термін дії свідоцтва якого не скінчився, має право:

а) контролювати самостійні польоти пілотів-курсантів планера;
б) проводити льотну підготовку, необхідну для видачі свідоцтва пілота будь-якого планера та внесення кваліфікаційної відмітки пілота-інструктора планера для методу старту, що використовується.

5.11. Свідоцтво пілота вільного аеростата

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку