Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

5.8.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для внесення кваліфікаційної відмітки

5.8.1.1. Знання Кандидат повинен відповідати рівню знань, який потрібний для одержання свідоцтва комерційного пілота.

Окрім того, кандидат успішно закінчив курс підготовки за затвердженою програмою та повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику відмітки пілота-інструктора, з таких галузей:

а) теорія та методика практичного навчання;
б) розробка програм підготовки;
в) планування індивідуального та групового навчання;
г) використання навчальних посібників;
ґ) елементи ефективного навчання;
д) процес засвоєння навчального матеріалу;
е) оцінка успішності курсантів з дисциплін (предметів), за якими здійснюється наземна підготовка;
є) оцінка практичної підготовки;
ж) аналіз та виправлення помилок під час навчання;
з) можливості та обмеження людини щодо льотної підготовки;
и) небезпека, пов'язана з імітацією виходу з ладу систем ПС; аналіз відмови та несправностей систем ПС.

5.8.1.2. Досвід

5.8.1.2.1. Кандидат повинен мати не менш як 1200 годин нальоту, включаючи не менш як 400 годин у якості КПС (серед них не менш як 100 годин нальоту на типі ПС, на якому він має проводити льотну підготовку), має кваліфікацію, потрібну для свідоцтва комерційного пілота, кваліфікаційних відміток про право на польоти за приладами та інших видів кваліфікаційних відміток за типами ПС, що експлуатуються.

5.8.1.2.2. У льотних навчальних закладах (центрах) ЦА на ПС, максимальна зльотна маса яких 5700 кг і менше та для експлуатації яких у складі екіпажу потрібен один пілот, можуть бути допущені до інструкторської роботи пілоти-випускники, які мають свідоцтво комерційного пілота, відмінно закінчили льотні навчальні заклади з техніки пілотування та виявили схильність і зацікавленість роботою викладача. Після закінчення відповідних курсів їх можуть приймати на роботу в якості молодших пілотів-інструкторів без надання їм права випуску курсанта в самостійний політ.

5.8.1.3. Льотна підготовка

Під керівництвом пілота-інструктора кандидат:

а) пройшов курс навчання за методикою проведення льотної підготовки, включаючи демонстрацію операцій, методи практичного навчання, розпізнавання та використання помилок, що найбільш поширені серед осіб, що навчаються;
б) практично застосовував методику виконання маневрів та схем польоту, за якими він має проводити льотну підготовку.

5.8.1.4. Уміння

Кандидат повинен продемонструвати здатність навчати з тих галузей, з яких він має проводити льотну підготовку, та на тих видах ПС, де передбачається здійснення прав пілота-інструктора, включаючи передполітний інструктаж, розбір польотів та наземну підготовку.

5.8.2. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови здійснення таких прав Власник кваліфікаційної відмітки пілота-інструктора (літак/вертоліт), термін дії свідоцтва якого не скінчився, має право:

а) контролювати самостійні польоти курсантів-пілотів;
б) проводити льотну підготовку, потрібну для видачі свідоцтв: пілота-аматора (літак/вертоліт), комерційного пілота (літак/вертоліт);
в) проводити льотну підготовку, необхідну для внесення кваліфікаційних відміток: про право на польоти за приладами (літак/вертоліт), про право на польоти на багатодвигунних ПС, пілота-інструктора (літак/вертоліт) на опанованих типах ПС;
г) проводити льотну підготовку за програмою введення до ладу КПС.

5.9. Свідоцтво пілота планера

5.9.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для одержання свідоцтва

5.9.1.1. Вік кандидата - не менше 16 років.

5.9.1.2. Знання Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику свідоцтва пілота планера, з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення щодо власника свідоцтва пілота планера;
правила польотів;
відповідні практика та правила обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) принцип роботи систем та приладного обладнання планерів;
в) експлуатаційні обмеження планерів;
відповідні експлуатаційні дані з КЛЕ планера або з іншого документа, що містить цю інформацію;

Льотні характеристики ПС та планування польотів

г) вплив завантаження та центрування на льотні характеристики планера; розрахунок маси та центрування планера;
ґ) використання та практичне застосування параметрів стартових, посадочних та інших характеристик;
д) передполітне планування та планування польоту за маршрутом при виконанні польотів в умовах ПВП;
відповідні правила ОПР;
порядок установлення висотоміру;
виконання польотів у районах з інтенсивним рухом;

Можливості та обмеження людини в льотній діяльності

е) можливості та обмеження людини в льотній діяльності (людський фактор) щодо пілота планера;

Авіаційна метеорологія

є) застосування основ авіаційної метеорології;
правила одержання та використання метеорологічної інформації;

Повітряна навігація

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку