Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

а) 50 годин, виконуючи польоти за маршрутом у якості КПС;
дозволяється зарахування до цього нальоту не більш як 40 годин нальоту, виконаного з пілотом-інструктором на комплексному пілотажному тренажері;
б) 40 годин, виконуючи польоти за приладами на ПС, з яких не більш як 30 годин може становити час наземного тренування за приладами на комплексному пілотажному тренажері під керівництвом пілота-інструктора.

5.6.1.3. Льотна підготовка

Кандидат повинен пройти льотну підготовку відповідно до пункту 5.6.1.2.2 цих Правил на літаках / вертольотах з подвійним керуванням під керівництвом пілота-інструктора.

Пілот-інструктор забезпечує набуття кандидатом експлуатаційного досвіду на рівні вимог, що пред'являються до власника кваліфікаційної відмітки про право на польоти за приладами, з таких галузей:

а) передполітна підготовка, включаючи використання КЛЕ ПС та відповідних документів з ОПР під час підготовки плану польоту в умовах ППП;
б) передполітний огляд, використання контрольних переліків/ аркушів, перевірки перед рулінням та зльотом;
в) порядок дій та маневри під час виконання польотів в умовах ППП за нормальних, особливих та аварійних умов, включаючи таке: перехід на політ за приладами після зльоту, стандартні схеми вильоту та прибуття за приладами, схеми польоту в умовах ППП за маршрутом, політ в зоні очікування, заходження на посадку за приладами за встановленими мінімумами, порядок виходу на друге коло, посадка після виконання заходжень на посадку за приладами;
г) маневри в польоті та конкретні льотні характеристики ПС;
ґ) при потребі, виконання польотів за допомогою тільки приладів на ПС з кількома двигунами у разі відмови одного двигуна або при імітації відмови двигуна.

5.6.1.4. Уміння

5.6.1.4.1. Кандидат повинен продемонструвати здатність виконувати схеми польоту і маневри, наведені в 5.6.1.3 цих Правил, а також уміння:

а) керувати літаком / вертольотом з дотриманням його експлуатаційних обмежень;
б) плавно і точно виконувати всі маневри;
в) приймати правильні рішення та кваліфіковано здійснювати контроль і радіообачливість у польоті;
г) застосовувати знання з аеронавігації;
ґ) постійно здійснювати керування ПС таким чином, щоб забезпечувати належне виконання схеми польоту або будь-якого маневру з точки зору безпеки польотів.

5.6.1.4.2. Кандидат повинен продемонструвати здатність пілотувати, орієнтуючись виключно за приладами, багатодвигунні літаки з одним двигуном, який не працює або з імітацією відмови двигуна, якщо права кваліфікаційної відмітки про право на польоти за приладами передбачається здійснювати на таких типах літаків.

5.6.2. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови здійснення таких прав Власник кваліфікаційної відмітки про право на польоти за приладами (літак / вертоліт), термін дії якого не скінчився, може пілотувати літаки / вертольоти в умовах ППП.

5.7. Кваліфікаційна відмітка про право польотів на багатодвигунних ПС

5.7.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для внесення кваліфікаційної відмітки

5.7.1.1. Знання

Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику кваліфікаційної відмітки про право польотів на багатодвигунних ПС, з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення щодо польотів на багатодвигунних ПС;
відповідні практика та правила обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) конструкція та льотна експлуатація багатодвигунного ПС та його систем;
принципи роботи, льотна експлуатація силових установок;

додатково для вертольотів:

в) конструкція та льотна експлуатація трансмісії (силових приводів);
г) експлуатаційні обмеження відповідних багатодвигунних ПС та силових установок;
відповідні експлуатаційні дані з КЛЕ ПС або з іншого документа, що містить цю інформацію;
ґ) перевірка справності систем відповідних багатодвигунних ПС;
д) правила технічного обслуговування планера, систем та силових установок відповідних багатодвигунних ПС;
е) склад, принцип роботи та льотна експлуатація авіаційного та радіоелектронного обладнання багатодвигунних ПС;
перевірка справності обладнання відповідних багатодвигунних ПС;

Льотні характеристики ПС та планування польотів

є) вплив завантаження та центрування, включаючи вплив вантажу на зовнішній підвісці (для вертольотів), на льотно-технічні характеристики та характеристики керованості багатодвигунних ПС;
розрахунки маси та центрування багатодвигунних ПС;
ж) використання та практичне застосування параметрів зльотних, посадочних та інших характеристик;
з) підготовка та виконання польоту на багатодвигунних ПС;
політ в особливих випадках та надзвичайних ситуаціях;
льотні та експлуатаційні обмеження багатодвигунних ПС;
порядок установлення висотомірів;

Повітряна навігація

и) аеронавігація, включаючи використання аеронавігаційних карт, приладів та навігаційних засобів;
характеристики відповідних навігаційних систем;
робота бортового обладнання;
вимірювання висоти;
і) використання аеронавігаційної документації (такої, як AIP, NOTAM), авіаційні коди та скорочення;

Експлуатаційні процедури

ї) відповідні запобіжні заходи та дії за аварійних обставин, включаючи дії, яких додержуються з метою обходу небезпечних метеоумов, турбулентності в сліді та інших небезпечних для польоту явищ;

додатково для вертольотів:

к) провалювання при працюючих двигунах, земний резонанс, бічний крен та інші небезпечні ситуації під час експлуатації;
л) експлуатаційні правила перевезення вантажу, включаючи вантаж на зовнішній підвісці (для вертольотів);
потенційна небезпека, пов'язана з перевезенням небезпечних вантажів;
м) вимоги та правила проведення інструктажу пасажирів з питань безпеки, включаючи застережні заходи, яких додержуються під час посадки на ПС та висадки з нього;

Аеродинаміка польоту ПС

н) аеродинаміка та динаміка польоту багатодвигунного ПС;
льотно-технічні характеристики та характеристики керованості багатодвигунного ПС;

5.7.1.2. Досвід

5.7.1.2.1. Кандидат повинен мати свідоцтво пілота-аматора (літак/вертоліт) або комерційного пілота (літак/вертоліт).

5.7.1.2.2. Кандидат повинен налітати на багатодвигунному ПС не менш як:

а) 35 годин, з яких не менш як 10 годин у якості КПС (у т.ч. 5 годин за маршрутом);
дозволяється зараховувати до цього загального нальоту (35 годин) не більш як 15 годин нальоту, виконаного з пілотом-інструктором на комплексному пілотажному тренажері;
б) 10 годин, виконуючи польоти за приладами за системами заходження на посадку та за маршрутом;
в) 5 годин уночі.

5.7.1.3. Льотна підготовка

5.7.1.3.1. Кандидат повинен налітати 35 годин згідно з пунктом 5.7.1.2.2 цих Правил під час льотної підготовки на багатодвигунному ПС з подвійним керуванням під керівництвом пілота-інструктора.

Пілот-інструктор забезпечує набуття кандидатом експлуатаційного досвіду на рівні вимог, що пред`являються до власника кваліфікаційної відмітки про право польотів на багатодвигунному ПС, з таких галузей:

а) передполітна підготовка, включаючи використання керівництва з льотної експлуатації або еквівалентного йому документа та відповідних документів з обслуговування повітряного руху під час підготовки плану польотів у контрольованому та неконтрольованому повітряному просторі;
б) огляди та перевірки, використання контрольних переліків/ аркушів перевірки перед рулінням та зльотом;
в) порядок дій та маневри при виконанні польотів за нормальних, особливих та аварійних умов, включаючи таке:
звичайний зліт та набирання висоти;
звичайний політ по колу та посадка;
розпізнавання наближення та виведення літака із звалювання;
відмова двигуна після зльоту;
посадка з одним двигуном, який не працює;
вихід на друге коло з двома двигунами, які працюють;
вихід на друге коло з одним двигуном, який не працює;
політ за маршрутом за умов ПВП та ППП;
політ у зоні очікування;
заходження на посадку за приладами за встановленими мінімумами;
зліт і посадка під час бічного вітру;
політ за маршрутом з несиметричною тягою;

5.7.1.4. Уміння

5.7.1.4.1. Кандидат повинен продемонструвати здатність виконувати схеми польоту та маневри, наведені в пункті 5.7.1.3 цих Правил, а також уміння:

а) керувати ПС з дотриманням його експлуатаційних обмежень;
б) плавно і точно виконувати маневри;
в) приймати правильні рішення і кваліфіковано здійснювати контроль та нагляд у польоті;
г) застосовувати знання з аеронавігації;
ґ) постійно здійснювати керування ПС таким чином, щоб забезпечити належне виконання схеми польоту або будь-якого маневру з точки зору безпеки польотів.

5.7.1.4.2. Кандидат повинен продемонструвати здатність пілотувати, орієнтуючись виключно за приладами, багатодвигунне ПС з одним двигуном, який не працює, або з імітацією відмови двигуна.

5.7.1.5. Придатність за станом здоров'я Кандидати, які мають свідоцтва пілота-аматора, повинні пройти перевірку гостроти слуху, зорового сприйняття, а також фізичного та психічного стану відповідно до вимог до видачі медичного сертифіката, що відповідає другому стандарту здоров'я.

5.7.2. Права власника кваліфікаційної відмітки та умови здійснення таких прав Власник кваліфікаційної відмітки про право польотів на багатодвигунному ПС, термін дії свідоцтва якого не скінчився, має право пілотувати багатодвигунний літак/вертоліт у якості КПС або другого пілота за умов ПВП або ППП (за наявності кваліфікаційної відмітки про право польотів за приладами).

5.8. Кваліфікаційна відмітка пілота-інструктора (літак/вертоліт)

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку