Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

а) 250 годин у якості КПС або 100 годин у якості КПС та 150 годин у якості другого пілота, який виконує функції КПС (КПС-стажиста) під контролем пілота-інструктора;
б) 50 годин уночі.

5.5.1.3.5. Якщо кандидат має наліт у якості пілота на ПС інших типів або видів, то структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає прийнятність зарахування цього нальоту та ступеня можливого зниження вимог пунктів 5.5.1.3.1 - 5.5.1.3.4 цих Правил до часу нальоту.

5.5.1.4. Льотна підготовка

5.5.1.4.1. Кандидат на одержання свідоцтва транспортного пілота (літак) повинен пройти льотну підготовку на літаку з подвійним керуванням, що потрібно для отримання свідоцтва комерційного пілота літака, кваліфікаційної відмітки про право на польоти за приладами на літаку і кваліфікаційної відмітки про право польотів на багатодвигунному ПС.

5.5.1.4.2. Кандидат на одержання свідоцтва транспортного пілота (вертоліт) повинен пройти льотну підготовку згідно з вимогами до видачі свідоцтва комерційного пілота вертольота.

5.5.1.4.3. Досвід польотів уночі, наведений в пункті 5.5.1.3.4 б) цих Правил, не дає власнику свідоцтва транспортного пілота (вертоліт) права на пілотування вертольота в умовах ППП.

5.5.1.5. Уміння

5.5.1.5.1. Кандидат повинен пройти перевірку та продемонструвати здатність виконувати у якості командира літака з кількома двигунами, експлуатація якого потребує наявності другого пілота, а в якості командира вертольота, для експлуатації якого потрібен другий пілот, такі процедури та маневри:

а) передполітну підготовку, включаючи підготовку експлуатаційного плану польоту та подання плану польоту для ОПР;
б) звичайні схеми польотів та маневри на всіх етапах польоту;
в) порядок дій в особливих та аварійних випадках та маневри, пов'язані з відмовами та несправностями такого обладнання, як силові установки, системи і планер;
г) порядок дій під час втрати працездатності членами екіпажу та координація дій, включаючи розподіл завдань з пілотування, взаємодія в екіпажі та використання контрольних карт; додатково для літаків:
ґ) схеми та маневри під час виконання польотів за умова ППП в нормальних, особливих та аварійних умовах, польоти з імітацією відмови двигуна, включаючи таке: перехід до польоту за приладами після зльоту;
стандартні схеми вильоту та прибуття за приладами;
навігація та схеми польоту за умов ППП за маршрутом;
політ у зоні очікування;
заходження на посадку за приладами за встановленими мінімумами;
порядок виходу на друге коло;
посадка після виконання заходжень на посадку за приладами.

5.5.1.5.2. Кандидат повинен продемонструвати здатність виконувати процедури і маневри, наведені у пункті 5.5.1.5.1цих Правил, а також уміння:

а) керувати ПС з дотриманням його експлуатаційних обмежень;
б) плавно і точно виконувати всі маневри;
в) приймати правильні рішення, кваліфіковано здійснювати контроль та нагляд у польоті;
г) застосовувати знання в галузі аеронавігації;
ґ) постійно здійснювати керування ПС таким чином, щоб забезпечити належне виконання схеми польоту або будь-якого маневру з точки зору безпеки польотів;
д) розуміти та застосовувати правила координації дій членів екіпажу і порядок дій під час втрати членами екіпажу працездатності;
е) здійснювати взаємодію з іншими членами екіпажу ПС згідно з технологією роботи.

5.5.1.6. Придатність за станом здоров'я.

Кандидат повинен мати діючий медичний сертифікат, що відповідає другому стандарту здоров'я.

5.5.2. Права власника свідоцтва та умови здійснення таких прав

5.5.2.1. Свідоцтво транспортного пілота (літак/вертоліт), термін дії якого не скінчився, дозволяє його власнику:

а) виконувати функції КПС або другого пілота ПС під час комерційних повітряних перевезень;
б) здійснювати всі права власника свідоцтва пілота-аматора (літак/вертоліт) та комерційного пілота (літак/вертоліт);

додатково для літаків:

в) здійснювати права за кваліфікаційними відмітками про право на польоти за приладами (літак) і на багатодвигунному літаку.

5.6. Кваліфікаційна відмітка про право на польоти за приладами (літак/вертоліт)

5.6.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для внесення кваліфікаційної відмітки

5.6.1.1. Знання.

Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику кваліфікаційної відмітки про право на польоти за приладами (літак/вертоліт), з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення щодо польоту в умовах ППП;
відповідні практика та правила обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) використання, обмеження та придатність до експлуатації бортового та радіоелектронного обладнання та приладів, необхідних для керування та навігації ПС під час польоту в умовах ППП і в метеорологічних умовах польоту за приладами;
використання та обмеження автопілота;
в) компаси, поворотна помилка та помилка через вплив прискорення;
гіроскопічні прилади, експлуатаційні обмеження та вплив прецесії;
правила та порядок дій у разі наявності несправностей різних пілотажних приладів;

Льотні характеристики ПС та планування польотів

г) передполітна підготовка та перевірки, пов'язані з польотом в умовах ППП;
ґ) оперативне (експлуатаційне) планування польоту, підготовка та подання планів польоту в умовах ППП для цілей ОПР, порядок установлення шкали висотомірів;

Можливості та обмеження людини в льотній діяльності

д) можливості та обмеження людини в льотній діяльності (людський фактор) щодо польотів на ПС за приладами;

Авіаційна метеорологія

е) застосування авіаційної метеорології;
розуміння та використання карт, зведень та прогнозів;
коди та скорочення;
правила отримання та використання метеорологічної інформації;
є) причини, розпізнавання та наслідки зледеніння двигунів, планера та несучого гвинта (для вертольотів);
правила проходу фронтальних зон;
обхід районів небезпечних метеоумов;

Повітряна навігація

ж) практична аеронавігація з використанням радіонавігаційних засобів;
вимірювання висоти;
з) використання, точність та надійність навігаційних систем, що застосовуються на етапах вильоту, польоту за маршрутом, заходження на посадку та посадки;
розпізнавання радіонавігаційних засобів;

Експлуатаційні процедури

и) розуміння та використання аеронавігаційної документації (такої як AIP, NOTAM), авіаційні коди та скорочення; схеми та карти вильоту, польоту за маршрутом, зниження і заходження на посадку за приладами;
і) запобіжні заходи та порядок дій в аварійних обставинах;
правила безпеки, що пов'язані з польотами за умов ППП;

Радіотелефонія

ї) правила та фразеологія ведення радіотелефонного зв'язку, що вживаються під час польотів за умов ППП;
дії, яких дотримуються у разі втрати зв'язку.

5.6.1.2. Досвід

5.6.1.2.1. Кандидат повинен мати свідоцтво комерційного пілота (літак/вертоліт) або транспортного пілота (вертоліт).

5.6.1.2.2. Кандидат повинен налітати не менш як:

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку