Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

5.4.1.2. Знання Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику свідоцтва комерційного пілота (літак/вертоліт), з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення, що стосуються власника свідоцтва комерційного пілота (літак/вертоліт);
правила польотів;
відповідна практика та правила обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) принципи експлуатації та роботи силових установок, систем і приладового обладнання ПС;
трансмісії (силових приводів) для вертольотів;
в) експлуатаційні обмеження відповідних ПС та силових установок; відповідні експлуатаційні дані з КЛЕ ПС або іншого документа, що містить цю інформацію;
г) використання і перевірка справності обладнання і систем відповідних ПС;
ґ) правила технічного обслуговування планера, систем та силових установок відповідних ПС;

Льотні характеристики ПС та планування польотів

д) вплив завантаження і центрування, включаючи вплив вантажу на зовнішній підвісці (для вертольотів), льотно-технічні характеристики, а також характеристики керованості ПС;
розрахунки маси і центрування ПС;
е) використання та практичне застосування параметрів зльотних, посадочних та інших характеристик ПС;
є) передполітне планування та планування польоту за маршрутом, що відповідають польотам в умовах ПВП;
підготовка та подання планів польоту для цілей ОПР;
відповідні правила обслуговування повітряного руху;
порядок установки шкали висотомірів;

Можливості та обмеження людини в льотній діяльності

ж) можливості та обмеження людини в льотній діяльності (людський фактор) шодо комерційного пілота (літак/вертоліт);

Авіаційна метеорологія

з) розуміння та застосування авіаційних метеорологічних зведень, карти прогнозів;
правила одержання та використання метеорологічної інформації перед польотом та під час польоту;
и) авіаційна метеорологія, кліматологія відповідних районів з точки зору її впливу на авіацію;
переміщування зон низького та високого тиску;
структура атмосферних фронтів;
виникнення і характеристики особливих явищ погоди, що впливають на умови польоту за маршрутом, зльоту та посадки;
обхід районів небезпечних метеоумов;

Повітряна навігація

і) аеронавігація, включаючи використання аеронавігаційних карт, приладів і навігаційних засобів, розуміння принципів та характеристики відповідних навігаційних систем;
робота бортового обладнання;
вимірювання висоти;

Експлуатаційні процедури

ї) використання аеронавігаційної документації (такої як AIP, NOTAM), авіаційні коди та скорочення;
к) відповідні запобіжні заходи та дії за аварійних обставин, включаючи дії, які здійснюють з метою обходу небезпечних умов, турбулентності в сліді та інших небезпечних для польоту явищ;

додатково для вертольотів:

л) провалювання при працюючих двигунах, земний резонанс, боковий крен та інші небезпечні ситуації під час експлуатації;
м) експлуатаційні правила перевезення вантажу, включаючи вантаж на зовнішній підвісці (для вертольотів);
потенційний ризик, пов'язаний з перевезенням небезпечного вантажу;
н) вимоги і правила проведення інструктажу пасажирів з питань безпеки, включаючи запобіжні заходи, яких дотримуються при посадці на ПС та висадці з нього;

Аеродинаміка польоту ПС

о) теорія польоту відносно ПС;

Радіотелефонія

п) правила ведення радіотелефонного зв'язку та фразеологія радіообміну при польотах в умовах ПВП;
дії, яких дотримуються у разі втрати зв'язку.

5.4.1.3. Досвід

5.4.1.3.1. Кандидат на одержання свідоцтва комерційного пілота (літак) повинен мати загальний наліт не менш як 150 годин під час проходження курсу підготовки за затвердженою програмою в якості пілота літака. Дозволяється зарахування в цей загальний наліт не більш як 10 годин нальоту, виконаних з пілотом-інструктором на комплексному пілотажному тренажері.

5.4.1.3.2. При підготовці за затвердженою Укравіатрансом спеціальною програмою допускається підготовка комерційних пілотів (літак) при нальоті під час проходження курсу не менш як 100 годин. Дозволяється зараховувати до цього загального нальоту не більш як 10 годин нальоту, виконаного з пілотом-інструктором на комплексному пілотажному тренажері. У цьому разі право проходження підготовки для виконання польотів за МнПЛ такий пілот одержує тільки після набуття досвіду польотів, передбачених пункті 5.4.1.3.1 цих Правил.

5.4.1.3.3. Загальний наліт кандидата на одержання свідоцтва комерційного пілота (літак) містить у собі не менш як:

а) 70 годин в якості КПС літака;
б) 20 годин нальоту за маршрутом в якості КПС літака, включаючи політ за маршрутом протягом не менш як 555 км (300 м.миль), з виконанням в ході цього польоту двох посадок до повної зупинки на двох різних аеродромах;
в) 10 годин нальоту за приладами, з яких не більш як 5 годин може становити час наземного тренування за приладами на комплексному пілотажному тренажері;
г) 5 годин нальоту вночі, включаючи виконання 5 зльотів та 5 посадок у якості КПС літака.

5.4.1.3.4. Кандидат на одержання свідоцтва комерційного пілота (вертоліт) повинен мати загальний наліт не менш як 100 годин при підготовці за затвердженою програмою в якості пілота вертольоту. Дозволяється зараховувати в цей загальний наліт не більш як 10 годин нальоту, виконаних з пілотом-інструктором на комплексному пілотажному тренажері.

5.4.1.3.5. Загальний наліт кандидата на одержання свідоцтва комерційного пілота (вертоліт) містить в собі не менш як:

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку