Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

з) використання аеронавігаційної документації (такої як AIP, NOTAM), авіаційні коди та скорочення;
и) відповідні запобіжні заходи та дії за аварійних обставин, включаючи дії, що здійснюють з метою обходу небезпечних метеоумов, турбулентності в сліді та інших небезпечних для польоту явищ;

додатково для вертольотів:

і) провалювання при працюючих двигунах, земний резонанс і боковий крен; Аеродинаміка польоту ПС ї) основи польоту щодо літаків/вертольотів;

Радіотелефонія

к) правила ведення радіотелефонного зв'язку та фразеологія радіообміну щодо польотів в умовах ПВП; дії, які застосовують за відмови зв'язку.

5.3.1.3. Досвід

5.3.1.3.1. Кандидат повинен мати загальний наліт не менш як 40 годин в якості пілота літака/вертольоту. Дозволяється зараховувати в цей загальний наліт не більш як 5 годин нальоту, виконаних з пілотом-інструктором на комплексному пілотажному тренажері.

Якщо кандидат має наліт в якості пілота на інших видах ПС, то структурний підрозділ Укравіатрансу з видачі свідоцтв визначає прийнятність урахування цього нальоту та ступінь можливого зниження вимог до часу нальоту.

5.3.1.3.2. Кандидат на отримання свідоцтва пілота-аматора (літак) повинен мати не менш як 10 годин самостійного нальоту на літаках під керівництвом пілота-інструктора, включаючи 5 годин самостійного нальоту за маршрутом, при цьому принаймні один політ за маршрутом протягом не менш як 280 км (150 м.миль) з посадкою до повної зупинки літака на двох різних аеродромах.

5.3.1.3.3. Кандидат на отримання свідоцтва пілота-аматора (вертоліт) повинен мати не менш як 10 годин самостійного нальоту на вертольотах під керівництвом пілота-інструктора, включаючи 5 годин самостійного нальоту за маршрутом, при цьому принаймні один політ за маршрутом протягом не менш як 186 км (100 м.миль) з посадками в двох різних пунктах.

5.3.1.4. Льотна підготовка

5.3.1.4.1. Кандидат повинен пройти підготовку на ПС з подвійним управлінням під керівництвом пілота-інструктора.

Пілот-інструктор забезпечує набуття кандидатом достатнього експлуатаційного досвіду на рівні вимог, що пред'являються до пілота-аматора, з таких галузей:

а) передполітна підготовка, включаючи розрахунок маси та центрування, огляд та обслуговування ПС;
б) аеродромний рух та польоти за схемами руху, методи і запобіжні заходи зіткнень;
в) керування ПС за допомогою зовнішніх візуальних орієнтирів;
г) дії за аварійних обставин, включаючи імітацію несправностей бортового обладнання;
ґ) польоти на контрольований аеродром, зльоти з контрольованого аеродрому, проліт контрольованого аеродрому, дотримання правил ОПР, правил радіотелефонного зв'язку та фразеології радіообміну;
д) випробовування двигуна та маневрування на землі;
зліти і посадки за нормальних умов та під час бічного вітру;
е) виконання польотів з площадок з обмеженими розмірами;
додатково на літаках:
є) політ на критично низьких повітряних швидкостях;
розпізнавання початкового та розвинутого звалювання та вихід з нього;
ж) політ на гранично великих повітряних швидкостях;
визначення та вихід з крутого зниження по спіралі;
з) зльоти з малим розбігом зі скороченої зльотної смуги та з урахуванням висоти прольоту перешкод;
и) політ тільки за приладами, включаючи виконання розворотів на 180 градусів у горизонтальній площині;
і) польоти за маршрутом за допомогою візуальних орієнтирів, методів зчислення шляху та радіотехнічних засобів (за їх наявності);

додатково на вертольотах:

ї) виведення на початковому етапі з режиму провалювання (вихрове кільце, переважчення несучого гвинта) при працюючих двигунах у межах нормального діапазону оборотів двигуна;
к) висіння; зльоти та посадки при попутному вітрі та з площадок з ухилом;
л) зльоти та посадки з мінімальною потрібною тягою;
техніка зльоту та посадки в максимальному режимі;
швидкі зупинки;
м) захід на посадку та посадка в режимі авторотації;
н) польоти за маршрутом за допомогою візуальних орієнтирів, методів зчислення шляху та радіотехнічних засобів (за їх наявності), включаючи принаймні один політ тривалістю не менше однієї години.

Кандидат повинен пройти льотне навчання польотам за приладами під керівництвом пілота-інструктора.

Пілот-інструктор повинен забезпечити набуття кандидатом досвіду польотів тільки за приладами, включаючи виконання розворотів на 180 градусів в горизонтальній площині на ПС, обладнаному відповідними приладами.

5.3.1.4.2. Якщо права, що надані цим свідоцтвом, повинні здійснюватися вночі, то кандидат проходить навчання польотам у нічний час на ПС з подвійним керуванням з пілотом-інструктором, включаючи зльоти, посадки та навігацію.

5.3.1.4.3. Досвід польотів за приладами, вказаний в пункті 5.3.1.4.1 цих Правил, та досвід польотів уночі, вказаний в пункті 5.3.1.4.2 цих Правил, не дають власнику свідоцтва пілота-аматора (літак/вертоліт) права на пілотування ПС в умовах ППП.

5.3.1.5. Уміння

Кандидат повинен пройти перевірку та продемонструвати здатність виконувати в якості КПС правила, схеми польоту та маневри, вказані в пункті 5.3.1.4 цих Правил, а також уміння:

а) керувати ПС з дотриманням його експлуатаційних обмежень;
б) плавно і точно виконувати всі маневри;
в) приймати правильне рішення і кваліфіковано здійснювати контроль та нагляд у польоті;
г) застосовувати знання з аеронавігації;
ґ) постійно здійснювати керування ПС таким чином, щоб забезпечувати належне виконання схеми польоту або будь-якого маневру з точки зору безпеки польотів.

5.3.1.6. Придатність за станом здоров'я

Кандидат повинен мати діючий медичний сертифікат, відповідний до третього стандарту здоров'я.

5.3.2. Права власника свідоцтва та умови здійснення таких прав

5.3.2.1. Свідоцтво пілота-аматора (літак/вертоліт), термін дії якого не скінчився, дає його власнику право виконувати функції, але не за платню:

а) КПС на ПС з одним пілотом, максимальна зльотна маса якого 5700 кг і менше, що не виконує польоти з метою отримання прибутку;
б) другого пілота (де потрібен другий пілот) на ПС з максимальною зльотною масою 5700 кг і менше, що не виконує польоти з метою отримання прибутку;

5.3.2.2. Пілот-аматор може виконувати польоти тільки в умовах ПВП.

5.4. Свідоцтво комерційного пілота (літак / вертоліт)

5.4.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для одержання свідоцтва

5.4.1.1. Вік кандидата - не менше 18 років

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку