Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

5.1.3.1. Кваліфікаційна відмітка про клас ПС заноситься до свідоцтва після демонстрації кандидатом потрібного рівня знань та умінь для відповідного класу ПС.

5.1.3.2. Кваліфікаційна відмітка про тип ПС заноситься, якщо кандидат:

а) під контролем пілота-інструктора на відповідному типі ПС і / або відповідному пілотажному тренажері пройшов підготовку за затвердженою програмою та відпрацював:

зліт, посадку, політ за звичайними схемами, маневри на всіх етапах польоту;
дії та пілотування в особливих випадках, при відмові силової установки та інших систем;
політ за приладами, включаючи заходження на посадку, вихід на друге коло і заходження на посадку за приладами з використанням точних та неточних посадочних систем за нормальних та аварійних умов, у тому числі з імітацією відмови двигуна (якщо це передбачено КЛЕ);
взаємодію в екіпажі в усіх особливих випадках, що передбачені КЛЕ;

б) продемонстрував уміння та знання, потрібні для забезпечення належного рівня безпеки польоту, що відповідають обов'язкам КПС або другого пілота, та пройшов перевірку за затвердженою програмою;

в) продемонстрував рівень знань, визначений цими Правилами для відповідного свідоцтва, та пройшов перевірку.

5.1.4. Порядок внесення кваліфікаційних відміток викладений у пункті 12.4 цих Правил.

5.1.5. КПС і другий пілот допускаються до виконання польотів за приладами тільки за наявності кваліфікаційної відмітки про допуск до польотів в умовах ППП. Кваліфікаційна відмітка про допуск до польотів в умовах ППП до свідоцтва транспортного пілота (літак) не заноситься, оскільки вона є складовою частиною такого свідоцтва.

5.1.6. Облік польотного часу

5.1.6.1. Курсанту-пілоту або власнику свідоцтва пілота в наліт зараховується повністю весь час, протягом якого він виконував польоти на робочому місці пілота самостійно та з інструктором на літаку з подвійним керуванням. Цей час зараховується в загальний наліт, що потрібен для первинного отримання свідоцтва пілота або свідоцтва пілота вищого рівня.

5.1.6.2. Час польоту, протягом якого другий пілот виконував під контролем пілота-інструктора функції КПС, зараховується повністю в сумарний наліт, що потрібен для одержання свідоцтва вищого рівня. Такі польоти виконуються за спеціальною програмою з пілотом-інструктором на правому сидінні.

5.1.7. Власники свідоцтв пілотів не допускаються до виконання функцій КПС, зайнятих у регулярних або нерегулярних міжнародних повітряних сполученнях, що виконуються за плату або за наймом, при досягненні 60-річного віку.

5.2. Посвідчення курсанта-пілота (літак/вертоліт)

5.2.1. Вимоги, що пред`являються до кандидата для одержання посвідчення

5.2.1.1. Вік кандидата - не менше 16 років та 6 місяців.

5.2.1.2. Кандидат на одержання посвідчення курсанта-пілота повинен освоїти курс наземної підготовки в сертифікованому Укравіатрансом льотному навчальному закладі перед початком навчальних польотів.

5.2.1.3. Придатність за станом здоров'я. Курсант-пілот не допускається до льотного навчання на борту ПС, якщо він не має діючого медичного сертифіката, що відповідає першому стандарту здоров'я.

5.2.2. Права власника посвідчення та умови здійснення таких прав.

5.2.2.1. Посвідчення курсанта-пілота дає право курсанту перебувати на борту ПС і бути включеним у політне завдання для проходження програми льотної підготовки.

5.2.2.2. Перш як здійснювати вищезазначені права, власник посвідчення повинен пройти відповідну теоретичну та тренажерну підготовку за затвердженою програмою.

5.2.2.3. Курсант-пілот допускається до самостійних польотів тільки під контролем або з дозволу затвердженого пілота-інструктора. При цьому вживаються заходи до того, щоб здійснення ним наданих прав не призвело до загрози безпеці польотів.

5.2.2.4. Курсант-пілот допускається до пілотування ПС міжнародними повітряними лініями, якщо існує відповідна угода між Україною та державою, над територією якої мають виконуватися навчальні польоти.

5.2.2.5. Курсант-пілот не допускається до пілотування ПС при виконанні польотів з пасажирами на борту.

5.3. Свідоцтво пілота-аматора (літак/вертоліт)

5.3.1. Вимоги, що пред'являються до кандидата для одержання свідоцтва

5.3.1.1. Вік кандидата - не менше 17 років.

5.3.1.2. Знання Кандидат повинен продемонструвати знання, що відповідають правам, які надаються власнику свідоцтва пілота-аматора (літак/вертоліт), з таких галузей:

Повітряне право

а) правила та положення, що стосуються власника свідоцтва пілота-аматора (літак/вертоліт); правила польотів; правила і процедури обслуговування повітряного руху;

Експлуатація повітряних суден

б) принципи роботи силових установок, систем та приладового обладнання ПС;
трансмісії (силового приводу) для вертольотів;
в) експлуатаційні обмеження ПС та силових установок;
відповідні експлуатаційні дані з КЛЕ ПС або з іншого документа, що містить цю інформацію;

Льотні характеристики ПС та планування польотів

г)вплив завантаження та центрування на льотні характеристики ПС;
розрахунки маси та центрування ПС;
ґ) використання та практичне застосування параметрів зльотних, посадочних та інших характеристик ПС;
д) передполітне планування і планування польоту за маршрутом при виконанні польотів в умовах ПВП;
підготовка та подання планів польоту для органів ОПР;
відповідні правила ОПР;
порядок повідомлень про місцезнаходження; порядок установлення висотоміру;
виконання польотів у районах з інтенсивним рухом;

Можливості та обмеження людини в льотній діяльності

е) Можливості та обмеження людини в льотній діяльності (людський фактор) щодо пілота-аматора (літак/вертоліт);

Авіаційна метеорологія

є) застосування основ авіаційної метеорології і правил отримання та використання метеорологічної інформації;

Повітряна навігація

ж) практичні аспекти аеронавігації та методи зчислення шляху; користування аеронавігаційними картами; вимірювання висоти;

Експлуатаційні процедури

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку