Аэроклуб Украины
Перевозка ракет Skybolt Перевозка ракет SkyboltДля перелета выбрали только те самолеты, которые в свое время прошли доработку для перевозки ракет Skybolt - под их крылья можно было подвесить дополнительное Вооружение...


Контактные данныеНаш адрес: Киев, пр-т Воссоединения 15
+380 (44) 997 81 30 тел.
+380 (44) 989 55 12 тел.
Самолет Ан 225 Самолет Ан 225Самолет-гигант: Самолет Ан-225, изначально являвшийся загадкой для Запада, перестал быть тайной, собрав богатую коллекцию мировых авиационных рекордов и появившись на ряде авиасалонов. Самолет проектировался как...
Варианты Ан самолетов Варианты Ан самолетовАн-12 (продолжение): Замена Ан-12 самолетами Ил-76 началась в 1974 году, однако более тяжелый и дорогой Ил-76 относится к другому классу транспортных самолетов. Полноценной замены Ан-12 нет до сих пор. К концу 2008 года в ВВС России...
Самолеты В1 Самолеты В.1Три лонжерона двутаврового сечения с вырезами для воздушного канала вместе с панелями обшивки воспринимали практически всю нагрузку, приходящуюся на крыло, и передавали ее на трехстеночный силовой отсек фюзеляжа....
Истребитель биплан Avia B 534 Истребитель биплан Avia B 534Avia B-534 стал вершиной развития истребителей-бипланов. В составе чехословацких ВВС эти истребители не принимали участия в боях, но в ВВС других стран летчики одержали ряд воздушных побед на самолетах данного типа....

4.18. Власнику свідоцтва дозволяється проводити навчання, потрібне для видачі певного свідоцтва або кваліфікаційної відмітки, здійснювати сертифікаційні перевірки, якщо він має:

а) відповідну кваліфікаційну відмітку інструктора;
б) дозвіл на виконання функцій представника Укравіатрансу.

4.19. Власник свідоцтв припиняє використання прав, що надаються свідоцтвом та відповідними кваліфікаційними відмітками, у разі погіршення стану здоров'я, що завадить їм безпечно здійснювати ці права.

4.20. Власники свідоцтв не повинні використовувати права, що надаються свідоцтвами та відповідними кваліфікаційними відмітками, перебуваючи під впливом будь-якої психоактивної речовини, що може призвести до нездатності здійснювати ці права безпечним та належним чином.

4.21. Власники свідоцтв не повинні здійснювати пов`язане з ризиком вживання психоактивних речовин. При виявленні пов`язаного з ризиком вживання психоактивних речовин власник свідоцтва усувається від виконання своїх обов`язків з повідомленням в Укравіацію та внесенням про це запису в свідоцтво згідно з пунктами 4.7 - 4.10 цих Правил. Власник свідоцтва відновлює виконання своїх обов`язків згідно з рішенням структурного підрозділу Укравіатрансу з видачі свідоцтв, узгодженого з ГІБП, яке приймається на підставі офіційного медичного висновку, в якому зазначається, що пов`язане з ризиком вживання психоактивних речовин не здійснюється (при потребі проведено лікування) та продовження виконання цією особою конкретних функцій не загрожує безпеці польотів.

4.22. Кандидат на одержання свідоцтва члена екіпажу ПС, диспетчера служби руху повинен мати медичний сертифікат, виданий ЦЛЛСК/ЛЛСК згідно з установленими вимогами щодо медичної сертифікації авіаційного персоналу ЦА України.

Термін дії медичного сертифіката встановлюється з моменту його видачі і не перевищує:

24 місяці для свідоцтва пілота-аматора (літак-вертоліт);
12 місяців для свідоцтва комерційного пілота (літак-вертоліт);
12 місяців для свідоцтва транспортного пілота (літак-вертоліт);
24 місяці для свідоцтва пілота планера;
24 місяці для свідоцтва пілота вільного аеростата;
24 місяці для свідоцтва НПС;
12 місяців для свідоцтва штурмана;
12 місяців для свідоцтва бортінженера;
12 місяців для свідоцтва бортрадиста;
24 місяці для свідоцтва бортоператора;
24 місяці для свідоцтва бортпровідника;
24 місяці для свідоцтва льотчика-спостерігача;
24 місяці для свідоцтва диспетчера служби руху.

4.23. Інженерно-технічний персонал, який виконує завдання на політ з метою технічного обслуговування ПС в іноземних аеропортах, повинен проходити передполітний медичний огляд з метою підтвердження здатності за станом здоров`я брати участь у польотах.

4.24. Передбачену медичну сертифікацію власника свідоцтва, який виконує польоти в районі, віддаленому від місцезнаходження встановленої ЦЛЛСК/ЛЛСК, може бути відстрочено згідно з дозволом Укравіатрансу за умови, що така відстрочка не перевищуватиме:

а) одного періоду протягом не більш як 6 місяців для члена екіпажу ПС, який здійснює некомерційну діяльність;
б) двох послідовних періодів по 3 місяці кожний для члена екіпажу ПС, який здійснює комерційну діяльність за умови, що перед кожним періодом член екіпажу ПС одержує позитивний медичний висновок після огляду в призначеного члена ЦЛЛСК/ЛЛСК даного району або в лікаря, який має офіційний дозвіл займатися лікарською практикою у даному районі. Висновок про медичний огляд надсилається до Укравіатрансу.

4.25. Свідоцтво стає недійсним, якщо його власнику не видан медичний сертифікат або не продовжено термін його дії за станом здоров'я.

4.26. Спеціалістам, які пройшли відповідну авіаційну початкову підготовку поза системою ЦА, свідоцтво може бути видане після перепідготовки за спеціальними програмами та перевірки рівня кваліфікації згідно з цими Правилами

Звід авіаційних правил України
АПУ 1. Авіаційний персонал

ПРАВИЛА
ВИДАЧІ СВІДОЦТВ АВІАЦІЙНОМУ ПЕРСОНАЛУ
В УКРАЇНІ

Частина 2.

5. СВІДОЦТВА ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВІДМІТКИ ПІЛОТІВ

5.1. Загальні вимоги щодо свідоцтв та кваліфікаційних відміток пілотів

5.1.1. Загальні вимоги до видачі свідоцтва.

5.1.1.1. Власник свідоцтва пілота може бути допущений до виконання функцій КПС або другого пілота будь-якого з таких видів ПС:

літак;
вертоліт;
планер;
вільний аеростат.

5.1.1.2. Вид ПС зазначається у назві самого свідоцтва.

5.1.1.3. Якщо власник свідоцтва пілота претендує на одержання свідоцтва іншого виду ПС, то Укравіатранс визначає відповідність претендента встановленим цими Правилами вимогам та приймає рішення про видачу нового свідоцтва.

5.1.2. Кваліфікаційна відмітка про клас і тип ПС

5.1.2.1. Для ПС, що сертифіковані для польотів з одним пілотом, установлюються такі відмітки про клас:

для літаків:

а) однодвигунний, сухопутний;
б) однодвигунний, гідролітак;
в) багатодвигунний, сухопутний;
г) багатодвигунний, гідролітак;

для вертольотів:

ґ) вертоліт сухопутний (однодвигунний/багатодвигунний);
д) гідровертоліт (однодвигунний/багатодвигунний).

5.1.2.2. Кваліфікаційні відмітки про тип ПС установлюються для кожного типу ПС.

5.1.2.3. Кваліфікаційні відмітки про клас і тип ПС заносяться в додаткову тимчасову частину свідоцтва.

5.1.2.4. Кваліфікаційні відмітки про тип ПС заносяться із зазначенням функцій КПС або другого пілота.

5.1.3. Вимоги до кваліфікаційних відміток про клас і тип ПС

 
Права защищены © 2009
При использовании материалов сайта установите обратную ссылку